Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 november 2005, 14:58
Flits Flits is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Pijnacker
Berichten: 38
Alarm kalender gaat niet af bij T3

Ik heb de laatste tijd nogal wat foutmeldingen gehad op mijn T3, daarom heb ik volgens de op deze site gegeven handleiding een grote schoonmaak gedaan. De eerste dagen erna ging alles inderdaad veel beter, maar sinds een paar dagen gaat het alarm van afspraken niet meer af. In de cradle werkt alles wel naar behoren, dus ik veronderstel dat het geen software fout is.

Als ik na het tijdstip waarop het alarm af had moeten gaan mijn palm open, dan gaat het alarm wel af.

Het batterij niveau speelt voor zover ik kan zien ook geen rol, want zowel bij een volle als een deels lege accu doet het alarm het niet.

Wie heeft een suggestie hoe ik dit kan oplossen?
__________________
Palm, my mobile grey cells I can't do without
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 november 2005, 20:08
heinpoll
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Yep, heb hetzelfde probleem.
Bij mij begintie ook vrolijk te piepen zodra ik mijn T3 inschakel. Ook uren nadat het alarm af had moeten gaan.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 november 2005, 15:24
djneo-nl's schermafbeelding
djneo-nl djneo-nl is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: nieuwlekkerland zh
Berichten: 43
vreemdt mijn t3 geeft geen problemen er bij
mischien iets in je instelingen
bij sounds & alerts moet kijken
__________________
0101010101010101010101010101010
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 november 2005, 15:27
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
@djneo-nl, prima dat je wil helpen, maar zou je wat meer leestekens willen gebruiken, echte zinnen willen maken en op je NL's willen letten. Dat maakt je reacties een stuk leesbaarder. Dank .
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 november 2005, 16:46
Flits Flits is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Pijnacker
Berichten: 38
Na de harde reset is uiteraard , als het goed is, alles terug naar de fabriekinstelling. Het probleem dat heinpoll noemt doet zich ook bij mij voor.
Ik heb vandaag mijn T3 ter reparatie aangeboden bij de zaak PDAshop.nl. Nu maar wachten hoe lang het gaat duren.
Als ik meer weet horen jullie dat uiteraard.
__________________
Palm, my mobile grey cells I can't do without
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 november 2005, 20:41
wimhe
Guest
 
Berichten: n/a
Angry alarm gaat alleen af als Palm aan staat...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flits
Ik heb de laatste tijd nogal wat foutmeldingen gehad op mijn T3. --- sinds een paar dagen gaat het alarm van afspraken niet meer af. --- Als ik na het tijdstip waarop het alarm af had moeten gaan mijn palm open, dan gaat het alarm wel af.
Het batterij niveau speelt voor zover ik kan zien ook geen rol, want zowel bij een volle als een deels lege accu doet het alarm het niet.
Wie heeft een suggestie hoe ik dit kan oplossen?
Sinds een half jaar heb ik de M515. Heel tevreden over, maar sinds een week heb ik ineens hetzelfde probleem als hierboven beschreven over de T3. Handig - maar niet heus - dat je pas aan een afspraak wordt herinnerd als de tijd allang 'om' is...
Heb een totale reset uitgevoerd, en gekeken of dat heeft geholpen, nog voordat ik ook maar iets heb teruggezet via de hotsync. Maar nee, zelfs dan werkt het niet zoals het moet.
Heeft imand een tip (behalve: laten repareren/weggooien/nieuwe kopen) ?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 november 2005, 11:07
heinpoll
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Alarm gaat weer af

Hij doet het weer!
Ik gebruik een mooie lederen case van Piel Frama (zie review) en kwam er toevallig achter dat ik wat veel visitekaartjes erin had zitten. Kaartjes eruit en tot mijn verbazing werkte het alarm weer. Toeval? Even bekeken en nu blijktdat de kaartjes bij het sluiten op de bovenkant van het scherm drukten, dus ik denk dat dat de oorzaak is.
Misschien ook een oplossing voor jouw vraagstuk?
Succes ermee!
Hendrik
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 november 2005, 11:10
palmdoc's schermafbeelding
palmdoc palmdoc is offline
Forumbikkel
Voornaam: Niels
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 25 februari 2005
Locatie: Nijmegen
Berichten: 113
Ik had er ook last van (ik kan me niet herinneren welk programma ik daarvoorafgaand geinstalleerd had), maar na het installeren van Agendus was alles weer opgelost.
[SIZE=2]Waarschijnlijk een of andere bug of missing file bij het deleten van een andere applicatie[/SIZE]
__________________
IIIc -> T|T3 -> Treo 650
Met citaat reageren
  #9  
Oud 02 december 2005, 17:00
Flits Flits is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Pijnacker
Berichten: 38
Smile

Ik heb mijn (?) T3 weer terug. Jammer dat er niet bij staat wat er aan gedaan is, maar ik heb het idee dat ik een ander apparaat heb aangezien het openen van het scherm tamelijk zwaar gaat.
Maar alles werkt weer naar behoren én zonder kosten. Klasse van Palm.
__________________
Palm, my mobile grey cells I can't do without
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023