Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2009, 12:00
palmje's schermafbeelding
palmje palmje is offline
Junior lid
Voornaam: Ron
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Berichten: 9
Bluetooth Tungsten E2 ...HELP !!

Hallo allen,

Ik heb sinds kort een Palm Tungsten E2 maar ik heb er verder niets bij dan alleen een lader.
Ik heb wel een Bluetooth verbinding gemaakt met mijn laptop alleen kan ik er zo geen software op installeren zoals een.exe bestand of een setup bestand, want dat kent de Palm niet, zodra de bestands overdracht gereed is krijg ik de melding Uknown Format.
Ik kan alleen de .PRC bestanden werkend krijgen d.m.v bestand verzending middels mijn Bluetooth stick via USB.

Ik ben dus niet in bezit van een Cradle, nog van een bijbehorende cd of Usb data kabel voor deze Palm.
Mijn vraag: Is het mogelijk om met de UsbBluetooth stick.. volledig te communiceren of ben ik echt een Cradle nodig om te kunnen werken met mijn Palm.
En vraag 2 als ik een 2 Gig Sd kaart gebruik dan herkent ie deze ook niet ook al heb ik geformatteerd op de pc, de Palm kan dit ook niet.
Waardoor komt dit ?

Voor nu staat er zoal op:
Palm Os versie 4.5.2 P
Garnet 5.4.7
PalmOne prefs 1.4

Verder staan er functie's zoals HotSync en meerdere applicatie's wel op en op mijn Laptop heb ik HotSync Manager 7.02 geinstalleerd maar ik krijg geen verbinding middels Bluetooth,manager werk hiermee tot nu toe niet samen.
Voor de duidelijkheid, ik wil dus geen verbinding maken met tussenkomst van een Gsm, maar gewoon direkt met mijn Laptop om de Palm te kunnen bedienen.

Lang verhaal, maar wie kan mij hiermee verder helpen, zodat ik er optimaal gebruik van kan maken.

Alvast hartelijk dank voor reactie's..

Laatst gewijzigd door palmje; 19 juni 2009 om 19:41.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023