Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2008, 18:57
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
T5 met TomTom 5 bevriest regelmatig

Met het risico doorverwezen te worden naar een thread waag ik toch de gok:

Ik gebruik TT5 (v 5.02) i.c.m. met een T5 (klinkt als mooie combi ). Op zich werkt alles prima, alleen bevriest TT heel regelmatig wanneer er herberekingen moeten plaatsvinden. Een reset is dan de enige remedie (een lastig gefriemel als je met 120 op de snelweg zit).

Vanuit een andere thread (Treo 650 + TT5 die bevriest) heb ik de aangedragen oplossingen uitgeprobeerd:
- Verwijderen van bluetooth chache
- Verwijderen van flitspalen

Helaas zonder effect. Wie kent het probleem en heeft wellicht de ultieme oplossing?

Overigens is me ook opgevallen dat hij vastloopt op dezelfde plaatsen (een rit twee keer gemaakt en op exact dezelfde plaats vast)


Hoop dat het draadje kan blijven staan, gaat nl, om T5 en niet om Treo En ja, ik heb de zoekfunctie uitgebreid gebruikt.
__________________
Groet,
Patrick

Laatst gewijzigd door Patrick; 21 januari 2008 om 07:52.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 maart 2008, 07:04
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Hoi Patrick,
Ken het probleem! Is gebleken dat de T5 zich verslikte in mijn reeds gevulde 2GB geheugenkaart. Had mijn gehele geheugenkaart overgezet naar de computer. Geheugenkaart geformateerd en eerst de standaard Palm mappen zonder mp3, films, foto's enz, dan TT5 mappen+appl.+kaarten terugzetten en daarna pas de rest teruggezet. En sindsdien geen problemen meer. Af en toe komt het voor dat de T5 bevriest en dat komt doordat de DBcache volzit. Doe voortaan voor alle zekerheid een softreset alvorens ik gebruik ga maken van TT5. Het herberekenen gaat nu sneller en bevriest niet meer.
Werkt allemaal beter op de T5 dan op mijn Treo680. Blijf de T5 zeker nog gebruiken voor navigatie, want dat kleine scherm van de Treo680 vind ik niks.

Succes!
Gr. Ries
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023