Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24 februari 2007, 19:57
Upke Upke is offline
Senior lid
Voornaam: Martijn
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 15 oktober 2005
Locatie: Veldhoven
Berichten: 70
Stuur een bericht via MSN naar Upke
Hier is het weer een en al ellende. Ik heb zo juist de Pocket XT demo er af gegooid. En de nieuwe palm update er op. Eerst werkte helemaal niets meer... hij miste een of andere componentjes. Na goed na de Palm software op nieuw geïnstalleerd te hebben en daarna de update er over heen synchroniseert hij toch weer.

Hij synchroniseert contacts en tasks maar dan krijg ik iedere keer duplicates op mijn pc en handheld. Mijn calender synchroniseert hij helemaal niet meer. Het gaat om Office 2007 en een lifedrive. Ik heb een exchange agenda waar ook contacts en tasks aan hangen.

Kan iemand mij in de goede richting wijzen waarom dit gebeurt.
Hier is het weer een en al ellende. Ik heb zo juist de Pocket XT demo er af gegooid. En de nieuwe palm update er op. Eerst werkte helemaal niets meer... hij miste een of andere componentjes. Na goed na de Palm software op nieuw geïnstalleerd te hebben en daarna de update er over heen synchroniseerd hij toch weer.

Hij synchroniseert contacts en tasks maar dan krijg ik iedere keer duplicates op mijn pc en handheld. Mijn calender synchroniseert hij helemaal niet meer. Het gaat om Office 2007 en een lifedrive. Ik heb een exchange agenda waar ook contacts en tasks aan hangen.

Kan iemand mij in de goede richting wijzen waarom dit gebeurt.
Hier is het weer een en al ellende. Ik heb zo juist de Pocket XT demo er af gegooid. En de nieuwe palm update er op. Eerst werkte helemaal niets meer... hij miste een of andere componentjes. Na goed na de Palm software op nieuw geinstalleerd te hebben en daarna de update er over heen synchroniseert hij toch weer.

Hij synchroniseert contacts en tasks maar dan krijg ik iedere keer duplicates op mijn pc en handheld. Mijn calender synchroniseert hij helemaal niet meer. Het gaat om Office 2007 en een lifedrive. Ik heb een exchange agenda waar ook contacts en tasks aan hangen.

Kan iemand mij in de goede richting wijzen waarom dit gebeurt. Ik ben zeg maar een klein stapje verwijdert van het helemaal niet meer gebruiken van dit digitale prul ding. Het werkt goed tot er 1 klein dingetje verandert en al je data is naar de kloten.

:S

Edit: Goed dan maar een hard reset gedaan. Het werkt nu weer na behoren volgens mij. Probleem is alleen dat ik nu niets meer kan installeren. (Vista) Daarnaast is mijn hotsync ID Gewijzigd en veel aps dus niet meer zullen registereren.

Edit 2: Oke nog een reset dan om ook die aps weer werkende te krijgen. Waarschijnlijk ben ik allemaal stom bezig maar ik weet het niet anders.

Laatst gewijzigd door Upke; 24 februari 2007 om 20:50.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023