alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Eerste berichten over IMEI ge-unlockte QWERTY GSM modellen (Spanje) zijn al gesignaleerd. (precentral.net forum)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op diverse fora kom je mensen tegen die zonder problemen een simlock vrij Duits toestel aan de praat kregen (ook data) maar ook mensen (o.a. ondergetekende) waarbij dat niet is gelukt. Mocht je al een toestel uit Spanje overwegen....(laat het) eerst uitproberen!! |
|
|||
|
|||
Die problemen worden zeer binnenkort met de 1.3.1 update opgelost. Daar is en de lijst met APNs in geupdate en heb je nu de mogelijk zelf de waardes aan te passen.
|
|
||||
|
||||
De eerste berichten druppelen binnen dat dit niet echt helemaal goed verloopt. Het handmatig aanpassen van APN gegevens lijkt een foutmelding op te leveren.
|
|
||||
|
||||
Die berichten betreffen een 1.3.1 voor Sprint. Die is niet echt bedoeld voor GSM netwerken, maar werkt min of meer. De GSM versie van de update wordt dit weekend verwacht.
|
|
||||
|
||||
Oeps, ik ben dubbel aan het posten: thread over 1.3.1 update en blokkade van App Catalog voor geëxporteerde toestellen.
Laatst gewijzigd door domo; 06 december 2009 om 20:24. Reden: cross-post |
|
||||
|
||||
Om on-topic te blijven in deze thread: ik hoor zeer vage geruchten over een introductie van de Pre in Nederland in het voorjaar van 2010...
gr, Roel (nog steeds tevreden met de Centro)
|
||||
|
||||
En de Pixi? Heb ik misschien toch liever...
|
|||
|
|||
Wij leveren de UK Pre nu uit voorraad. UK toestellen met een Unlock kaart. Werkt feilloos (ik gebruik er zelf 1 op Vodafone, en 1 op KPN). Ik ga mijn handen niet branden aan een Duitse Pre.... Die Sim-unlock kaart is volledig transparant, het toestel gedraagt zich als
ge-unlocked.
|
||||
|
||||
@PDATechCenter
Da's mooi, maar reclame op dit forum tegelijk (?). Wellicht dat je je (uitgebreide) ervaringen met ons zou kunnen delen? Over hardware en OS?
|
|||
|
|||
Citaat:
Wij leveren de UK Pre nu uit voorraad. UK toestellen met een Unlock kaart. Werkt feilloos (ik gebruik er zelf 1 op Vodafone, en 1 op KPN). Ik ga mijn handen niet branden aan een Duitse Pre.... Die Sim-unlock kaart is volledig transparant, het toestel gedraagt zich als
ge-unlocked. |
|
||||
|
||||
en aanvullend...
wat houdt "nieuw of zo goed als nieuw" concreet in en wat zijn de kosten van het unlock kaartje (op de site is hier nog niets over te lezen) |
|
|||
|
|||
Overigens staat de Pre sinds kort wel op smarthoneshop als "binnenkort leverbaar" (wat dat ook mag betekenen
![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
ge-unlocked. |
|
||||
|
||||
Wat betreft het unlockkaartje...
WebShop da's dus gratis bij een Pre. Het was even zoeken. Dat van die "nieuw of zo goed als nieuw" is nog een compleet raadsel voor mij. Het zal toch niet zo zijn dat je een refurb aanbiedt voor de prijs van een nieuwe...toch? |
|
|||
|
|||
Palm Pre UK "import als nieuw"
wacht eveneens met spanning op CONCRETE en PRAKTISCHE info om dat apparaat aan te schaffen en ook in België AAN DE PRAAT TE KRIJGEN ! Wat betreft "als nieuw" : dit vraagt op zijn minst om een VERDUIDELIJKING
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens...wat meer info en ik ben misschien over te halen...! Anders wacht ik nog wel 2 maandjes, loopt mijn KPN abbo tóch over naar Vodaphone met ruimere (lees goedkopere) 'cloud'.
![]() |
|
|||
|
|||
Toch nog een kans voor Nederland?
Gisteren heeft de CEO van Plam Jon Rubinstein gezegd:
"Our focus is around having a small family of really great products. Right now we have two great products in Pre and Pixi and our objective right now is to expand with more carriers and more regions." Meer regions ook Nederland? zie Palm Confirms 1.3.5: Speed, Battery, App Limit all to be improved, Plus Investor Call Notes |