Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 augustus 2005, 22:00
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
[Opinie] De melkboer heeft een PDA!

De melkboer heeft een PDA!

Citaat:
Vandaag stopte ik bij een benzinestation vlakbij mijn kerk en stond te wachten toen ik de melkboer het winkeltje in zag komen, terwijl hij een PDA in een metalen case droeg. Hij was druk met zijn stylus aan het "prikken". Toen hij z'n PDA even aan de kant legde en de zuivelprodukten ging tellen werd ik nieuwsgierig: ik moest weten wat voor PDA het was. Dus vanuit het volgende schap spiekte ik stiekum: yep, het was een PocketPC! Ik pakte onmiddellijk mijn honkbalknuppel en ... (oeps, aardig zijn en aan leuke dingen denken).
Hij pakte zijn PDA weer en liep naar het magazijn. Terwijl ik weer aansloot bij de kassa dacht ik "Waarom zou een melkboer een PDA nodig hebben?". De voor de hand liggende redenen kon ik wel bedenken, maar ik begon me toch af te vragen hoeveel andere mensen we wel eens een PDA zien gebruiken. En dan niet de geeks maar de mensen waar we het niet van verwachten zoals de melkboer. Zie je veel mensen een PDA gebruiken of bijna niemand?

Trouwens, ik verbaas niemand als ik mijn PDA te voorschijn haal, misschien zie ik er wel uit als een yup of een nerd, maar mijn moeder zegt in ieder geval dat ik de knapste jongen van de wereld ben en mijn moeder zou nooit liegen!
Bron:
Joshua Burdick op Palmaddicts


Ook ik ben er benieuwd naar of er wel eens PDA's (liefst Palms) gespot worden bij mensen of in situaties waar je het absoluut niet verwacht.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg MelkBoer.jpg‎ (84,0 KB, 90x gelezen)

Laatst gewijzigd door fransbr; 05 augustus 2005 om 08:23.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 augustus 2005, 22:49
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ach, bij mij staat iedereen nog steeds raar te kijken als ik mijn Treo te voorschijn haal. Het raarst heb ik staan kijken toen de piano-stemmer bij op mijn werk een PPC (dat wel helaas) te voorschijn haalde om daar vervolgens de piano mee te stemmen.

Bij mijn ouders thuis wordt de piano nog steeds gestemd door een ouderwetse pianostemmer, die dat op z'n gehoor doet. Vandaar dat ik even raar stond te koekeloeren.

Desgevraagt liet de man weten dat dit voor hem de ideale methode was. Hij had ook altijd op gehoor gestemd, maar zijn gehoor liep terug en dit was voor hem de manier om z'n werk te kunnen blijven doen.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 augustus 2005, 01:13
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Het klopt wat je verondersteld, steeds meer mensen krijgen een PDA. Was ik eerst de enige in mijn klas, (ook in mijn leerjaar...), zijn het er nu al zeker 3... Tsja, het blijven leuke dingetjes en ze worden steeds betaalbaarder....
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 augustus 2005, 04:52
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Bij mij op school een jongen die een Zire 72 heeft, niet echt een nerd maar zit er wel tegenaan. Volgens mij zijn ze enthousiast geworden toen ze in de brugklas zaten en ik liet zien wat je allemaal kunt met "die rekenmachine" die ik wel eens tevoorschijn haalde en iets anders bleek te zijn... Zijn vriend is aan het sparen voor een LifeDrive. Vooralsog worden de apparaatjes voornamelijk als multimediamachientjes ingezet, met wat communicatiedingetjes erbij (sms, internet e.d. ). Oh ja, en rekenmachine natuurlijk!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 augustus 2005, 05:07
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen PDA's heb mogen ontdekken bij deelnemers (zo heten leerlingen bij ons). Collega's wel, ik mag me gelukkig prijzen dat ik op een locatie werken die redelijk Palm-invested is. Ik heb momenteel 11 collega's met een Palm-PDA (2x T5, 7x T3, 1x T2 en 1x IIIc) tegen vier PPC's (3x HP4700 en 1x HP2110).

Vier van mensen met een T3 hadden hiervoor een PPC (diverse modellen) maar hebben deze ingeruild voor een Palm... ik mag graag denken dat dat door mijn 'evangelisme' komt, maar dat zal wel niet
Het is wel zo dat ik door de centrale ICT-afdeling ben benoemt tot 'Palm Guru' (ze hebben zelfs een soort van bureaubordje laten maken ) en ik heb dan de (on)dankbare taak gekregen om Palm Desktop geschikt te maken voor distributie via het netwerk. (voor de kenners onder ons, via de Application Launcher middels een snapshot, Novell Netware).

Hoe het op de andere locaties zit weet ik niet zo goed, al lopen er minimaal drie man rond met een T|E...

Al met al een goede score

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 augustus 2005, 09:02
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
In het "open veld" zie ik ze ook zo her en der:
- de courier van UPS
- restaurants/cafe's (steeds meer, met name terrasbediening in combinatie met WiFi)
- Taxi's (meer als navigatiehulpmiddel)

Ik werk (helaas) in een zeer technische omgeving en daar tel je eigenlijk niet eens meer mee als je geen pda hebt
De verhouding palm/ppc is zo'n beetje 50-50. Wel zie je dat de palmgebruikers hun pda veel intensiever gebruiken. De ppc wordt meer gebruikt als een opgewaarde agenda.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 augustus 2005, 10:09
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB
In het "open veld" zie ik ze ook zo her en der:
- de courier van UPS
- restaurants/cafe's (steeds meer, met name terrasbediening in combinatie met WiFi)
- Taxi's (meer als navigatiehulpmiddel)
Wat jij zegt over die cafe's is waar, er komen er steeds meer die de bestelling invoeren via een pda-achtig dinngetje. Het is echter geen Palm of PPC. Dit zijn iets andere apparaatjes, ze werken ook op software die alleen voor het teras is. Wat jij zegt over Wifi klopt ook niet helemaal. De meeste werken niet op Wifi maar op een soort van radiogolf zender. Ik weet niet hoe het heet maar ik heb het wel eens gevraagd omdat ik met mijn eigen Palm bij zo'n cafe verbinding heb proberen te maken....
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 05 augustus 2005, 13:49
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaiJun
Wat jij zegt over die cafe's is waar, er komen er steeds meer die de bestelling invoeren via een pda-achtig dinngetje. Het is echter geen Palm of PPC. Dit zijn iets andere apparaatjes, ze werken ook op software die alleen voor het teras is. Wat jij zegt over Wifi klopt ook niet helemaal. De meeste werken niet op Wifi maar op een soort van radiogolf zender. Ik weet niet hoe het heet maar ik heb het wel eens gevraagd omdat ik met mijn eigen Palm bij zo'n cafe verbinding heb proberen te maken....
Toch vaak wel Palm hoor. Meestal zijn het opgewaardeerde Palm Vx'en met een ander kastje er omheen. Ik heb eens aan de ober gevraagt of ik het mocht zien en dat vond hij goed.

Tot mijn niet geringe verbazing draaide er gewoon PalmOS op, zelfs de G1-area was zichbaar en bruikbaar. De naam van het bedrijf dat die dingen ombouwt is me ontschoten, maar ze zijn te vinden op internet.

Edit: I-POS Symbol SPT 1800 Terminal dus...

Groeten,

Jaap
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1800x160.jpg‎ (11,2 KB, 20x gelezen)
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5

Laatst gewijzigd door Smaus; 05 augustus 2005 om 13:53. Reden: Link naar Symbol toegevoegt
Met citaat reageren
  #9  
Oud 05 augustus 2005, 14:07
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Het ligt er maar net aan in welk cafe je komt Er zijn heel veel verschillende oplossingen, al dan niet met een ons bekend OS (PalmOS/Windows Mobile) of eigen 'proprieraty' besturingssysteem speciaal voor de horeca.
Overigens werken de vakkenvullers/voorraadbeheerders in de Albert Heijn-winkel uit mijn hoofd ook met Symbols, maar dan met Windows Mobile (voorheen PalmOS)
Met citaat reageren
  #10  
Oud 05 augustus 2005, 18:57
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Zoals Jean-Paul ook al zegt, iedereen werkt met wat anders... ik had echter nog nooit een omgebouwde palm gezien.... Wel gaaf!!
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #11  
Oud 05 augustus 2005, 22:59
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus
Ach, bij mij staat iedereen nog steeds raar te kijken als ik mijn Treo te voorschijn haal. Het raarst heb ik staan kijken toen de piano-stemmer bij op mijn werk een PPC (dat wel helaas) te voorschijn haalde om daar vervolgens de piano mee te stemmen.

Bij mijn ouders thuis wordt de piano nog steeds gestemd door een ouderwetse pianostemmer, die dat op z'n gehoor doet. Vandaar dat ik even raar stond te koekeloeren.

Desgevraagt liet de man weten dat dit voor hem de ideale methode was. Hij had ook altijd op gehoor gestemd, maar zijn gehoor liep terug en dit was voor hem de manier om z'n werk te kunnen blijven doen.

Groeten,

Jaap
Weet je zeker dat het een gewone ppc was?
Ik heb in 1982! een Yamaha stemapparaatje aangeschaft van ongeveer formaat afstandbediening. Ben deze week iets meer afgeweken van Apple ten faveure van PC, maar moet ik nu ook nog van Palm naar PPC?
Maak me blij met een alternatief Kun je iets meer zeggen over die bewuste ppc.
Na de electronische melkboer nu ook de electronische stemmer; wat je al niet in huis kan halen.


kees
Met citaat reageren
  #12  
Oud 05 augustus 2005, 23:08
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB
In het "open veld" zie ik ze ook zo her en der:
- de courier van UPS
- restaurants/cafe's (steeds meer, met name terrasbediening in combinatie met WiFi)
- Taxi's (meer als navigatiehulpmiddel)

Ik werk (helaas) in een zeer technische omgeving en daar tel je eigenlijk niet eens meer mee als je geen pda hebt
De verhouding palm/ppc is zo'n beetje 50-50. Wel zie je dat de palmgebruikers hun pda veel intensiever gebruiken. De ppc wordt meer gebruikt als een opgewaarde agenda.
die UPS heeft een newtonachtige, ze lopen daar al mee sinds ze in NL op de markt zijn.
Wat me wel is opgevallen: in een organisatie kunnen mensen bang zijn voor "pda" omdat het een organisatie transparant dreigt te maken. Het mooie is als je als jongeling (bv. aio tussen nooit publicerende docenten) binnenkomt en zoiets in wil voeren dat de ouderen die er al jaren "zitten" ook hun kaarten moeten laten zien

kees
Met citaat reageren
  #13  
Oud 06 augustus 2005, 02:48
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
Weet je zeker dat het een gewone ppc was?
Ik heb in 1982! een Yamaha stemapparaatje aangeschaft van ongeveer formaat afstandbediening. Ben deze week iets meer afgeweken van Apple ten faveure van PC, maar moet ik nu ook nog van Palm naar PPC?
Maak me blij met een alternatief Kun je iets meer zeggen over die bewuste ppc.
Na de electronische melkboer nu ook de electronische stemmer; wat je al niet in huis kan halen.
AeroPlayer heeft AeroTuner als shareware beschikbaar. Het is eigenlijk bedoeld als gitaarstemmer, maar misschien dat het ook voor de piano werkt. (met dank aan RoelvdV voor de info)

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #14  
Oud 06 augustus 2005, 07:55
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Ook in de agrarische sector (melkveehouderij) wordt gebruik gemaakt van pda's, met name de Treo. het gaat hierbij dan om invoer van bijvoorbeeld tochtigheid of dekking op elke werkplek (bv. de stal). Via gprs worden de gegevens naar de computer gebracht.
http://www.dierennieuws.nl/nw/art/200501/nw24863.htm
http://www.agis.nl/
Met citaat reageren
  #15  
Oud 07 augustus 2005, 22:57
Burn's schermafbeelding
Burn Burn is offline
Lid
Voornaam: bernd
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 07 november 2003
Locatie: Breda
Berichten: 26
jaap toch...

[off-topic]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus
....
Het is wel zo dat ik door de centrale ICT-afdeling ben benoemt tot 'Palm Guru'
...

Ik meen met toch sterk te herinneren dat het een jaar daarvoor om een niet nader te noemen os uit Redmond ging, en dat je zelfs een bobo van een andere locatie mocht gaan helpen met zijn ibraq

desalniettemin ben ik benieuwd naar jou oplossing met hotsync icm Zenworks. Bij een van mijn klanten synchniseren we met de groupwise pda connect (sp1). (hierin zit een klein bugje, waardoor je geen filters kunt instellen.)
[/off topic]

Om te reageren op het oginele verhaal: het meest opmerkelijke vind ik het gebruik van PPC/Palms/Blackberries door bobo's. Ze denken dat ze er alles mee kunnen, kopen een willekeurig maar vooral een zo duur mogelijk model om indruk te maken op hun vriendjes (dat doen wij ook, maar wij weten wel hoe we ermee moeten werken). zodra er een nieuw model uitkomt, is de oude spontaan kapot (van de trap gevallen o.i.d.) en spontaan staan ze voor de deur om de nieuwe gesynchroniseerd te krijgen.


een andere is een (niet al te succesvolle) proef in het verzorgingstehuis waar mijn vriendin heeft gewerkt. De verzorgenden hebben een tijdje geprobeerd om de patientendossiers in een handheld bij te houden. Dit was bij een instelling waar het bijhouden van de dossiers op papier al niet goed ging, dus deze overstap naar het digitale tijdperk gaf een te hoge verwachting. In dit geval was de drempel (lees: gebrek aan begeleiding en ondersteuning) voor de dames volgens mij de voornaamste reden dat het is geflopt.
__________________
He was drinking so much lowalcohol that he was endangered of becoming a low-alcoholic

Laatst gewijzigd door Burn; 07 augustus 2005 om 23:05.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 08 augustus 2005, 02:35
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burn
[off-topic]
Ik meen met toch sterk te herinneren dat het een jaar daarvoor om een niet nader te noemen os uit Redmond ging, en dat je zelfs een bobo van een andere locatie mocht gaan helpen met zijn ibraq.


Hé, dat zou je voor je houden had je gezegt

Voor de mensen die dit niet begrijpen: Burn en ik zijn een tijd collega's geweest en de betreffende persoon had een iPaq waarvan hij duidelijk niet wist hoe hij er mee om moest gaan. Vervolgens bleek de ipaq-dame van de betreffende locatie op vakantie en werd ik gebeld (I know, shame shame),

Eenmaal aangekomen bleek dat de secretaresse van de betreffende bobo in paniek geraakt was van het alarm (wat er ingezet was om hem aan een afspraak te herinneren, als ik goed ingelicht ben een common-practice bij gebruikers van handhelds ) en ze vond het vervelend dat ze hem niet in de cradle kreeg om het ding op te laden. Nadat ik haar had uitgelegd dat dat een stuk beter gaat als je de GPS-sleeve eraf haalt, waren alle problemen opgelost.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #17  
Oud 08 augustus 2005, 07:23
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus
AeroPlayer heeft AeroTuner als shareware beschikbaar. Het is eigenlijk bedoeld als gitaarstemmer, maar misschien dat het ook voor de piano werkt. (met dank aan RoelvdV voor de info)

Groeten,

Jaap
Gitaarstemmer werkt niet voor piano, helaas.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 08 augustus 2005, 08:22
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Vrieselaar
Ook in de agrarische sector (melkveehouderij) wordt gebruik gemaakt van pda's, met name de Treo.
Helaas in de akkerbouw hoofdzakelijk Windhoos Mobile.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #19  
Oud 08 augustus 2005, 13:36
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Helaas in de akkerbouw hoofdzakelijk Windhoos Mobile.
Branchespecifieke applicaties waar ik mee te maken heb gehad is meestal MS gericht denk ik. Apple heeft zichzelf -volgens een programmerende kennis- zo'n 10 to 15 jaar geleden uitgerangeerd door startende ontwikkelaars veel geld te vragen i.t.t. Ms. Heb dit bv. gemerkt toen die ontwikkelaar een "platenopdeelzaagprogramma" (meubelmakerij) wilde maken en dit al had voor atari en voor Appleplatform wilde maken. Ik denk niet dat het ooit meer goed komt. Het verschil was een paar duizend gulden.
Zit je dus met je branche in een niche dan zul je waarschijnlijk meestalbijWindows/ms uitkomen
Met citaat reageren
  #20  
Oud 07 september 2005, 08:36
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ook op de PukkelPop festivalwei of in de stad Hasselt is een (WIFI) Palm handig.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023