Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Software

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08 december 2011, 16:34
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Jammer weer...

Achja tijd voor iets nieuws dan?
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 27 januari 2013, 15:22
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Meteo Info applicatie

Aangezien we ruim een jaar verder zijn en Buienradar plaatjes nog steeds verschijnen in mijn uitgebreidere applicatie, heb ik besloten die app breder beschikbaar te stellen. Dat wil zeggen aan alle webOS gebruikers die onderstaande instructies volgen Het werkt vanaf webOS 1.4.5 t/m versie 3, alhoewel m'n aanpassingen voor de TouchPad niet perfect zijn.

Het werkt allemaal wel, op één punt na: standaard staat de app ingesteld op het geven van info voor de huidige locatie. Dat werkt niet, tenzij je huidige locatie Breda is Het heeft ermee te maken dat je GPS coordinaten omgezet moeten worden naar een valide locatiecode voor de weerdata en dat gaat niet zomaar met Yahoo! Weather. Dus je zal zelf even de locatie moeten opzoeken. De rubriek Blijf ik droog? werkt wél, maar soms duurt het even voordat je positie bepaald is.

Verder zijn er nog vele kleine interface dingetjes die niet perfect zijn, maar ik ben niet van plan de boel te gaan fixen. Het gebruik van het Mojo framework is al weer even geleden voor me en deze applicatie kan op ieder stoppen met werken, vanwege de voornoemde problemen rondom Buienradar. Tot die tijd doe ik iemand er misschien een plezier mee

Installatie
Het installeren gaat via een custom feed in Preware. Open Preware en ga naar het applicatiemenu linksboven. Selecteer ′Manage Feeds′ en vul de volgende gegevens in:

Klik vervolgens op ′Add Feed′ om de custom feed toe te voegen en verlaat dit scherm. Preware zal nu alle feeds verversen. Zoek nu vanuit het beginscherm naar ′meteo′ en als alles goed is zal er één applicatie verschijnen met de naam Meteo Info. Kies Install om het proces te completeren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png meteoinfo-1.png‎ (289,5 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: png meteoinfo-2.png‎ (517,1 KB, 6x gelezen)
Bestandstype: png meteoinfo-3.png‎ (283,8 KB, 4x gelezen)
Met citaat reageren
  #23  
Oud 28 januari 2013, 09:41
TonW TonW is offline
Die-hard WebOS gebruiker
Voornaam: Ton
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 22 januari 2013
Locatie: Nuenen
Berichten: 6
Buienradar voor WebOS

Beste Domo,

Bedankt voor deze app. Het werkt prima op mijn Pre3. Net als MojoWhatsUp maakt een app als deze mijn leven weer wat draaglijker. Ik wordt al tijden meewarig bekeken als ik weer eens moet uitleggen waarom er 'HP' op mijn telefoon staat... En waarom daar 'niets' op werkt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023