Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 augustus 2005, 19:16
whoekstra
Guest
 
Berichten: n/a
via umts-telefoon/bluetooth het net op?

Sinds twee weken ben ik een tevreden LifeDrive gebruiker. WiFi werkt prima, SMS'jes verzenden via mijn Vodafone/Sony Ericsson V800 mobile met behulp van Bluetooth lukt ook. Maar weet iemand of het mogelijk is om de Lifedrive connectie te laten leggen via mijn V800 UMTS-mobiel (mbv Bluetooth)?

Wim
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 augustus 2005, 19:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Zou hetzelfde moeten zijn als het opzetten van een GPRS verbinding, en dat is al heel vaak besproken op het forum. Middels de zoekfunctie op de hoofdpagina van dit forum kun je meer vinden of kijk in deze link:

http://www.palmclub.nl/tips/gprs/
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 augustus 2005, 19:23
Burn's schermafbeelding
Burn Burn is offline
Lid
Voornaam: bernd
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 07 november 2003
Locatie: Breda
Berichten: 26
ik gok (nee ik heb hier geen ervaring in) dat dat hetzelfde werkt als gprs: je laat via BT je telefoon een speciaal nummer draaien, afhankelijk van de provider waar je zit. gprs bij vodafone is bijvoorbeeld *9***1#. Hier moet je dan vodafone als gebruikersnaam en wachtwoord invullen. geen idee wat het UTMS numer is, maar de helpdesk kan dat ongetwijfeld vertellen.

tip:kijk eerst naar de openingstijden van deze helpdesk, alsze om22:00 nog open zijn,is dat eenhele mooie tijd om ze te bellen (dan hebben ze veel tijd en geen wachtij.)


/me moet sneller leren typen...
__________________
He was drinking so much lowalcohol that he was endangered of becoming a low-alcoholic
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 augustus 2005, 20:07
schooierd's schermafbeelding
schooierd schooierd is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 45
Waarom niet om 03:14 uur bellen? Ze zijn 24/7 bereikbaar!!
Via de helpdesk kun je inderdaad de benodigde instellingen ontvangen. Maak in het helpdesk-menu wel de keuze voor "vragen over Vodafone Live, UMTS, Blackberry". Deze medewerkers zijn beter voorbereid op dit soort vragen, en kunnen eventueel nog hun technische achterban raadplegen.
Mits ze de geschikte instellingen hebben (zal haast wel) kunnen ze die per e-mail naar je toezenden.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 september 2005, 16:45
kjanse
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo even een vraag, is het je gelukt verbinding met internet te krijgen via je mobiel met je Life Drive ? zo ja zou ik graag willen weten hoe want het lukt me echt niet.
Alvast bedankt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoekstra
Sinds twee weken ben ik een tevreden LifeDrive gebruiker. WiFi werkt prima, SMS'jes verzenden via mijn Vodafone/Sony Ericsson V800 mobile met behulp van Bluetooth lukt ook. Maar weet iemand of het mogelijk is om de Lifedrive connectie te laten leggen via mijn V800 UMTS-mobiel (mbv Bluetooth)?

Wim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023