Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 maart 2002, 16:56
ginod
Guest
 
Berichten: n/a
unable to complete request :-(

Hoi allemaal,

Ik ben systeembeheerder bij Philips Semiconductors, en we hebben een aantal users die een palm hebben (of hp, of casio).

Nu heb ik een user, die hoeft voor Lotus Notes alleen maar het date book te synchroniseren, maar juist daarop krijg je deze melding.

In het logboek staat dan nog op het einde :

internal error #22812


Iemand een idee ???

Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 maart 2002, 14:08
BartSeverein
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Hoi,

ff wat vraagjes:

1. Gebruikt hij/zij intellisync 4.0?
2. Welke maildatabase staat vermeld in het locatiedocument (island of office, dat maakt niet uit) dat geselecteerd is tijdens synchroniseren?
3. Heeft hij/zij (in weerwil van CODE) in het verleden Pylon of EasySync gebruikt? Daardoor kunnen velden in de maildb zijn aangepast en daar reageert IntelliSync niet goed op.

Ik kan mij voorstellen (hint ) dat SC het niet zo leuk vindt als er te specifieke DIAMOND dingen hier gepost worden, mail mij gerust als je dat handiger vindt: bartseverein@spherion.nl

Groet,

Bart Severein
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2002, 19:57
suntoucher
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo Bart,

ik heb de vraag van ginod met belangstelling gelezen omdat ik sinds kort hetzelfde probleem heb.
Mijn Palm Vx heeft altijd goed gesynchroniseerd met Lotus Notes via Intellisync. Tot ik dezelfde melding kreeg: "unable to complete request".
Ik heb niets bijzonders gedaan voordat ik het probleem kreeg. Ondertussen heb ik Intellisync opnieuw geinstalleerd en een hard reset gedaan. Nog steeds hetzelfde probleem.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

suntoucher
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 april 2002, 20:16
Zanthrax
Guest
 
Berichten: n/a
dan zal ik ook nog even een tip geven:

gebruik de zoek functie...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 juli 2003, 10:22
dokkiejay71
Guest
 
Berichten: n/a
Unable to complete request

We zijn hiermee gister de hele dag bezig geweest om te proberen dit issue op te lossen. Het is echt een major probleem.
We hebben het bij alle PALM gebruikers met Hotsync 4.1 en Intellisync 4.00 in combinatie met lotus notes.

We krijgen de volgende foutmeldig:
Intellisync for Palm
Unable to complete request

Is er iemand met de juiste oplossing??

HELP!!!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 juli 2003, 10:48
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Pumatech Intellisync Knowledge Base
Met citaat reageren
  #7  
Oud 17 januari 2005, 10:19
Ike
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo dokkiejay71,

Zelf werk ik bij Philips en heb inderdaad het probleem waarvoor je een oplossing aan het zoeken bent. Heb je al iets gevonden dat werkt?

Mvg,
Ike
Met citaat reageren
  #8  
Oud 17 januari 2005, 10:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo Ike,

User dokkiejay17 heeft al een hele tijd niet meer ingelogd op dit forum, dus of je van hem/haar nog een antwoord gaat krijgen...

En kijk even naar de aangedragen oplossingen in deze thread, wellicht heb je daar wat aan, plus dat we al weer anderhalf jaar verder zijn, dus wellicht zijn er allerlei updates geweest die dit probleem opgelost hebben.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023