Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 februari 2002, 17:45
r.reniers
Guest
 
Berichten: n/a
mail uit hotsync verdwenen

Nadat ik de Datviz Mail verwijderd had van mijn PalmV, ik had toch zelden attachments bij mijn mail ben ik ook echter de mail (van Palm zelf) kwijt. In de Hotsync manager > Custom geen mail meer te zien.
Hoe krijg ik deze weer terug??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 februari 2002, 18:12
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Start > Programs > Palm Desktop > Mail setup
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 februari 2002, 19:33
r.reniers
Guest
 
Berichten: n/a
Nope Jean Paul,

Outlook express netjes geselecteerd. Vervolgens komt er een dialoogscherm: mail is set to do nothing; go to hotsync icon select cstom highlight mail and ... maar er is geen mail onder de conduit te vinden!!??

Help!!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 februari 2002, 09:57
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Heb je al geprobeerd je Palmdesktop opnieuw te installeren? Meestal zijn dit soort problemen dan snel verholpen. (misschien een goede kans om meteen de laatste nieuwe te installeren, als je deze nog niet had)
Je kan wel het beste eerste de oude desktop deïnstalleren.

Jeroen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 februari 2002, 16:33
r.reniers
Guest
 
Berichten: n/a
er nix anders op denk ik...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 februari 2002, 14:50
Puszle
Guest
 
Berichten: n/a
het probleem met het verdwijnen van de mail heb ik ook gehad en de enige remedie is palm desktop opnieuw installeren, maar dat is toch zo gebeurd. het kan dan gebeuren als je de mail functie dan een tijdje op "do nothing"laat staan in je custom dat ie naar een tijdje verdwijnt, maarja we hebben er al zoveel gemak van die PDA tjes nu maar een beetje ongemak
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 augustus 2002, 16:08
Eelco v H
Guest
 
Berichten: n/a
Palm Desktop en Outlook

HMMM schijnt dus vaker voor te komen. Bij mij is het gebeurd na het installeren van Eudora. Doordat ik toch nooit mobiel mijn email check heb ik er voor gekozen terug te gaan naar het Mail programma van Palm. En merk dus ook dat mail uit de conduit is verdwenen. Ik merk uit jullie reacties dat het alleen mogelijk is om door het opnieuw te installeren van Palmdesktop mail weer terug komt in de conduit. Wat ik nu wel vreemd vind is waarom Palmdesktop nog steeds noodzakelijk is. Ik werk al enige tijd met outlook en via Pocket mirror loopt dat prima, Waarom dan nog steeds Palmdesktop
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 augustus 2002, 18:46
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Omdat de Hotsync Manager (en dus ook de conduits) alleen maar gebundeld wordt geleverd met de Palm Desktop. Je kunt er dus niet voor kiezen om alleen de Hotsync Manager te installeren.

- jp
Met citaat reageren
  #9  
Oud 07 augustus 2002, 07:48
Eelco v H
Guest
 
Berichten: n/a
OK snap ik, maar dan de volgende vraag Ik heb gisteren desktop 4.1 gedownload en heb dat geinstalleerd. Dan krijg je de vraag wil je de third party software behouden of palmsoftware installeren. Zodra je kiest voor third party dan wordt de mail conduit van palm niet teruggeplaatst. Wanneer je kiest voor palmsoftware ben ik bang dat je al de software voor bijv outlook etc kwijt bent. Of wordt alleen datgene teruggeplaatst wat ontbreekt? Misschien dat je me daar ook een antwoord op kunt geven.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #10  
Oud 11 oktober 2002, 17:10
r.reniers
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

somethings happens once some twice ...

Nadat ik desktop 4.1 geinstalleerd had was mijn mail weer verdwenen uit de hotsync. desktop 4.1 gedeinstalleerd en de vorige versie er maar weer op. Vervolgens weer 4.1 eroverheen maar helaas geen mail.
Eigenlijk had ik de hoop al opgegegeven tot ik het volgende tegen kwam:
http://www.palm.com/support/download...upd_legal.html
nadat dit bestandje (emailupd304en) heb geinstalleerd werkt mijn mail weer. Wel reageerde palmpje erg traag op mijn stylus. een softreset met vernieuwde digitizer herstelde ook dit.

Dus er is altijd nog hoop .... achter een palmpje.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023