Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 oktober 2002, 17:06
Frank172
Guest
 
Berichten: n/a
PalmOS 3.5 voor Palm Vx op Palm V

Ik weet dat er over dit onderwerp al meer threads zijn geweest, maar nergens heb ik een duidelijk antwoord kunnen vinden.

Op de site van Palm kun je een OS update downloaden voor de Palm Vx, dit betreft versie 3.5. Ik heb zelf een Palm V en ik heb geprobeerd om deze update te installeren, maar het werkt niet, hoewel ik toch vaker heb gehoord dat het wel zou moeten werken.

In het begin gaat alles goed, eerst wordt er van alles een backup gemaakt, hierna komt een bericht op m'n Palm dat ik moet resetten . Als ik dit doe, dan zou na de reset de "Next" knop op het scherm zichtbaar moeten worden, maar dit gebeurd dus niet. En laat dit nou net de laatste stap van het proces zijn. Iemand hier misschien een oplossing voor?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 oktober 2002, 21:51
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Je palm in de debug-mode zetten (reset + page-down indrukken).
(debug mode zie je door een knipperende cursor in de (linker) boven-
hoek van je scherm; voor de rest zie je overigens heel veel "sneeuw")

succes
opa
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 oktober 2002, 14:35
Frank172
Guest
 
Berichten: n/a
Op deze manier werkt het wel, bedankt! Maar nu lijkt het net alsof het langzamer gaat dan voorheen (PalmOS 3.3). Kan dit of ligt dit gewoon aan mijn verbeelding?

Dit denk ik overigens alleen bij het "menu" linksboven, als ik een andere category selecteer lijkt het langzamer te gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023