Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20 januari 2005, 18:15
meesje
Guest
 
Berichten: n/a
map 'deleted items' wordt gevuld na synchronisatie outlook

Sinds kort heb ik een nieuwe laptop van het werk en wil ik tussen mijn laptop (Windows 2000 SP4, Outlook 2000 SP3) en mijn Palm (Vx met OS 3.5.2) synchronizeren.

Voor het synchronizeren maak ik gebruik van Chapura Pocketmirror Standard 3.1.7 (de laatste versie).

Het eerste probleem heb ik al overwonnen: het lukte niet om te synchronizeren via de infrarood. Dit is uiteindelijk gelukt door een vinkje weg te halen (het uitzetten van de wireless link voor het overzetten van foto's).

Echter nu loop ik tegen een tweede probleem aan. Na het synchronizeren van de agenda, contacts, tasks en notes verschijnt in de deleted items map in outlook een achtal items genaamd 'calendar', 'calendar1', 'tasks', 'tasks1', 'notes', 'notes1', 'contacts', 'contacts1'. Deze items bevatten geen inhoud. En na elke synchronizatie komen er weer meer bij (twee per item).

Is dit bij jullie een bekend probleem. Ik heb hierover niets op de supportsite van chapura kunnen lezen.

Hopelijk weten jullie een oplossing.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023