Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 september 2008, 13:38
hollinger hollinger is offline
Junior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 10 september 2008
Berichten: 2
Unhappy kan archive niet terugzetten

Ik heb al redelijk lang een Zire 31. Vanochtend was opeens bij het aanzetten van mijn laptop vrijwel alle data verdwenen uit mijn "calender". Alleen de verjaardagen die voor jaarlijkse herhaling staan geregistreerd blijven staan. Verder ben ik zo stom geweest om mijn Handheld te Hotsync-en omdat ik dacht dat de data uit mijn handheld teruggezet zouden worden. Niet dus, andersom, dus ook daar ben ik mijn data kwijt.Ik heb via Archive en Import wel geprobeerd de .DBA bestanden terug te zetten van de files maar dit lukt niet. Bij import geeft ie wel het aantal bestanden aan, maar geeft tevens aan dat misschien niet alle records terug gezet zullen worden; hij zet dus geen een record terug. Wat doe ik fout, waardoor ik de verdwenen files van mijn datebook niet terug kan krijgen. Hoe kan trouwens plotseling het grootste deel van mijn datebook files weg zijn; contact enz. blijven gewoon staan. Verder wil ik nog weten hoe ik de gegevens in Purge Events kan veranderen. Liever heb ik dat hier overal 0 staat, dus geen delete na een bepaalde tijd.
bedankt vast voor de moeite.
Guus Hollinger
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 september 2008, 14:04
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik weet niet 123 een oplossing voor je probleem. Je hebt geen andere backup neem ik aan?

Wat betreft de purge functie: deze werkt niet automatisch op je Zire. Met andere woorden, wat je ook instelt daar, je moet zelf altijd bevestigen. Die termijn wil enkel zeggen dat alle gegevens behalve de laatste maand/week gewist zullen worden als je op OK drukt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 september 2008, 14:18
hollinger hollinger is offline
Junior lid
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 10 september 2008
Berichten: 2
Bedankt voor je moeite.
gr.guus hollinger
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023