Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 juli 2002, 12:16
hotbot's schermafbeelding
hotbot hotbot is offline
visor freak
Model: Visor Prism
 
Geregistreerd: 19 januari 2001
Locatie: Antwerp
Berichten: 45
Lightbulb electrisch schema viosr prism

kan iemand mij vertellen op welke pinnen de stroomtoevoer gebeurd op de prism? Welke is de aanvaarde laadspanning? kan men aan spotprijs ergens een connector aanschaffen (niet lader)

Tevens werkt de IR functie niet volledig - vermoedelijk een slecht contact of defect. Ik kan enkel zenden, maar niet ontvangen - kent iemand een site waar ik een schema kan vinden om zo het probleem eventueel op te sporen?

Txx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2002, 17:11
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Vraag het eens aan Palmrepair .

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 11 juli 2002 om 17:44.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2002, 17:52
hotbot's schermafbeelding
hotbot hotbot is offline
visor freak
Model: Visor Prism
 
Geregistreerd: 19 januari 2001
Locatie: Antwerp
Berichten: 45
Unhappy enkel palm?

volgens mij doen zij enkel palm pda en geen visors (kennen geen kwaliteits pda's )
Ik heb wel een vraag gesteld aan hun, maar zij zijn met verlof.
zijn er nog andere mogelijkheden?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 juli 2002, 19:03
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik heb ooit stekker gekocht bij AudioVisual.

Kijk eens op: AudioVisual connector pagina

Voor de "pinbelegung" van de visor staat ook een lijstje:visor

Dat is wel voor de Handspring Visor. Ik heb geen idee of dat dezelfde connector heeft als een Prism.

Een ander alternatie (weer alleen Visor) is pc-mobile. Daar heb ik de connectoren voor mijn Clie gekocht. PC-mobile is volgens mij een stuk goedkoper, maar dat moet je zelf maar even uitzoeken.

pc-mobile zit in Hong Kong, maar ik had mijn spullen in 4 dagen binnen. Bij Audio Visual duurde dat allemaal wat langer. Dat is (net zoals palmrouter) een soort "particulier bedrijfje". Als die man op vakantie is kun je het vergeten.

Ik hoop dat een Prism een van deze stekker gebruikt ander heb ik het allemaal voor niets opgezocht!

Maar goed, je kunt trouwens ook even bij Handspring zelf kijken voor wat technische info. Die zijn vrij vrijgevig met informatie over hun hard en software. Kijk bijvoorbeeld eens op de hardware developer pagina.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 juli 2002, 12:22
hotbot's schermafbeelding
hotbot hotbot is offline
visor freak
Model: Visor Prism
 
Geregistreerd: 19 januari 2001
Locatie: Antwerp
Berichten: 45
Thumbs up info

Bedankt voor de info - ik zal daar eens naar kijken.

Vandaag echter iets heel beangstigend meegemaakt: visor gaf bij het aanzetten een fatel error en hard reset werkte zelfs niet. Momenteel is hij zo dood als een pier! Geen lichtje, geen geluid niets. Enig idee wat hiermee kan zijn? Laten repareren is vrij kostelijk zeker?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 juli 2002, 12:43
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Heb je de resetknop op zijn rug al geprobeerd?
Batterij leeg?

Als allerlaatste redmiddel (maar dan moet je wel zeker zijn dat het niet iets anders is) kun je een hard reset proberen. Dan wordt de hele PDA gewist en opnieuw opgestart. Dan ben je dus wel alle kwijt (alls wat je niet met de laatste synchronisatie bewaart hebt dan)

Info over resets etc op http://palmclub.nl/tips/reset.shtml (grappig tikfoutje in de filenaam overigens?)
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 juli 2002, 12:50
hotbot's schermafbeelding
hotbot hotbot is offline
visor freak
Model: Visor Prism
 
Geregistreerd: 19 januari 2001
Locatie: Antwerp
Berichten: 45
Unhappy reset

alles reeds geprobeerd dat maar mogelijk is van reset modi. Ik heb een nieuwe thread hierover opgestart met de gedetailleerde problematiek met deze visor.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023