Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 januari 2001, 11:28
michaschopman
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een Palmpje, en natuurlijk wil ik deze gaan synchronizeren met ons intranet (webbased). Zo zag ik bij Palm.net (voorheen anyday.com) dat ze hier een programma voor gebruiken waarbij je de calender, bijgehouden op de palm.net website, kunt synchronizeren met je palm. Heeft iemand ervaring met dit soort programma's of de ontwikkeling ervan?

Zelf kwam ik op het idee om de database van het intranet om te zetten naar een Palm based database (maar in wat voor formaat????) en deze dan te "uploaden" naar de Palm (alweer.....hoe??)

Het zou tof zijn als iemand me wat meer info hierover kan verschaffen, want er is bijna geen z*k over te vinden op het internet.

p.s. er is een bepaalde voorkeur om tevens met een WinCE device te synchroniseren.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2001, 12:53
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Is het niet veel makkelijker om gewoon een Avantgo-channel te maken en deze dan te synchroniseren? Of kan dat niet omdat het een intranet site is? Anders kan je beter naar synchronisatie oplossingen met Microsoft Exchange uitkijken...

Susan Krieger
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023