Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 december 2000, 20:11
dopey
Guest
 
Berichten: n/a
Ik wil kleine progjes schrijven om b.v. cijferlijsten bij te houden. Diensturen te noteren e.d. Mijn bedoeling is een progje maken waarmee je dit soort dingen bij kunt houden en kunt exporteren naar Excel of regelrecht kunt uitprinten.
Ik heb nog geen enkele programeer kennis.
Wie kan mij helpen met het vinden van de juiste programma's om mijn Palm V te programmeren ??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 december 2000, 13:02
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Als je echt nog geen enkele programmeerkennis hebt zou ik het puur proggen voor de Palm, in C/C++ (Codewarrior of GCC dus), eigenlijk helemaal afraden. Begin maar op je PC op een lekker langzaam tempo en laag niveau met wat prutsen in C++ totdat je iig de basics kan, denk er dan misschien maar over na om op de Palm iets te maken.

Als je toch echt nu iets in elkaar wilt zetten kun je beter wat van de programmas proberen die het echte werk voor je doen, zoals Sattelite Forms of de Palm Application Toolkit (?? Ik weet niet eens zeker of ie zo heet), en waarbij je in feite alleen maar knopjes en invoer op het scherm hoeft te drag&droppen om een prog te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023