Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 maart 2001, 16:34
TlighT
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Ik zit nu met een (2mb) palm III en zat te denken over upgraden of nieuwe. Ik kwam er dus niet echt uit. Als ik een nieuwe zou kopen dan wordt dat of weinig geld besteden voor een IIIxe of meer geld voor een IIIc, Vx, Visor, Clie, etc.
Als je dus een IIIxe koopt, tja wat heb je dan eigenlijk extra boven een III? 8mb natuurlijk, een beter scherm, dat wassut? Betaal je daar f200,- meer voor dan voor een upgrade?
Of je wacht even, tast diep in de buidel en koopt een duur nieuw ding. Maar na de specs van die nieuwe palms bekeken te hebben is er eigenlijk geen een die ik zijn prijs waard vind. Of ze zijn niet goed upgradable, of ze hebben geen flash, en die clie is op zich wel leuk maar wat heb je aan dat extra geheugen als je er geen programma's op op kan slaan? En nu las ik dat dat met de m500/m505 wel eens hetzelfde kon zijn.
Dus wat wordt het? Upgraden, IIIxe, IIIc of wachten op de m505? Iemand een goed idee?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023