Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06 augustus 2002, 20:24
apoeitoe
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Re: Te duur...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog


Wel eens gekeken wat een vergelijkbare PocketPC machine kost? Dat verschilt helemaal niet veel hoor! En verder... tja... batterij verbruik...
Tja dat batterij verbuik is inderdaad iets wat me vanaf dag een al meteen opviel. Ik heb eens een avond in SprintDB Pro(voor de pocket pc) eens wat databases zitten maken, inclusief de bijbehorende formulier een ADO queries. Halverwege de avond moest ie al aan de stekker want het ding begon te brullen om prik.

Mijn vrouw heeft gisterenavond (toch een uurtje of 4) met m'n sony zitten spelen om te kijken of het iets voor d'r is (bleek uiteindelijk van niet), aan het eind van de avond stond de batterij pas op 75 procent. Dat ga je niet redden met een iPAQ als je continue backlicht gebruikt, en het valt me op dat ik bij de sony altijd m'n backlight aan heb staan.

Pocket PC's zijn batterij vreters en de oplossing van compaq met de uitgebreide CF sleeves met ingebouwde batterij leverde meer problemen op dan extra batterij plezier, kijk maar eens op www.brighthand.com

Just my .02 ...
Met citaat reageren
  #22  
Oud 06 augustus 2002, 22:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499

Off-topic

Citaat:
kan je beter niet voor dat geld een PocketPC kopen? Ik vind die Clie echt te duur hoor als PDA...
een PocketPC is ook nog steeds een PDA hoor, maar meer een ander concept. zoiets als: ´het is nog wel een fiets, maar dan met vier wielen!´




Maar dat de sony duur is, heb je volkomen gelijk in. het is maar welk budget je eraan wilt spenderen. voor mij is het ding overdone, net iets te veel van het goede, maar ik heb ´m nog niet in werking gezien, dus eerlijk oordelen is het niet. Het is wél een mooi ding, maar wat ik me nu afvraag: Is dat toetsenbord nu sneller/handiger dan graffiti in de praktijk of niet?
Met citaat reageren
  #23  
Oud 06 augustus 2002, 22:21
apoeitoe
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
[offtopic]

maar wat ik me nu afvraag: Is dat toetsenbord nu sneller/handiger dan graffiti in de praktijk of niet?
Voor dagelijks gebruik van je agenda is het niks, ik gebruik hem graag als ik "aantekeningen maak" of aan mailtjes onderweg verstuur.
Het keyboard werkt prettig al is de plaatsing van de cijfers (altijd een combinatie met de Fn toets) naar mijn mening onhandig, ze hadden er wat mij betreft wel een rij toetsen bij mogen doen.

Afgezien van het cijfer geneuzel is het zeer handig, maar graffiti blijf toch het meest door mij gebruikt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023