Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 augustus 2002, 13:33
Gulise
Guest
 
Berichten: n/a
memory stick van Sony 770c

Mijn memory stick floept regelmatig uit het apparaatje.
Wordt morgen opgehaald voor reparatie, maar wat doen ze moeilijk bij Sony zeg. Blijkt het mijn schuld te zijn of dat er niks aan de hand is betaal ik €119,-.
Belachelijk zeg, dat zouden transport en onderzoekskosten zijn.
Voor mijn veel zwaarder wasmachine heeft mij dat verleden jaar 85 gulden gekost.
Ben zowiezo niet tevreden over de service van Sony. Je zit vast aan het memory stick, waar Sony patent op heeft. Ze kunnen er ieder prijs voor vragen die ze willen en zo ook met de reparatiekosten, plus ze komen veel te laat met updates (vooral met drivers voor computers en laptops).

De clie heeft trouwens geen intern batterij, zelfs niet een voor een half uur of zo. Als het leeg is is het leeg, ben je gewoon alles kwijt.
Sneu voor je als je net zo als ik, net niet de mogelijkheid hebt om het even op de laden, als je de hele dag onderweg bent. Ik heb de Sony sinds november 2001, maar kijk nu al uit naar een ander PDA.

Afijn, genoeg gemopperd.
Heeft iemand anders ook last van de los schietende memorystick, en ervaring met reparatie hiervan?
En zo ja hoe groot is de kans dat ik er verantwoordelijk word gesteld.
Voor € 119,- mogen ze dat ding houden, wilde toch een ander merk kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023