Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29 juli 2002, 15:52
PDAHazzard
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up NR70R? Boor een gat in je Cradle!

TIP:

Als je je NR70R in je cradle zet, dan wordt het speakertje afgesloten door het plexiglas van de cradle. Ontwerpfout van de bovenste plank. Dat zijn we niet gewend van Sony!

Je kunt dit prima oplossen door een scherpe houtboor van 8 of 10 mm in je schroefboormachine te zetten en met een langzame (!) snelheid een gat te boren ter hoogte van de speaker.

Nu hoor je tenminste alle systeem en waarschuwingsignalen op een normale in plaats van een 'van achter een dik gordijn'-geluid.

Hobby bobze.....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 juli 2002, 16:57
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Op zich wel een leuk idee, maar ik ga niet in mijn cradle boren, dat lijkt mij dus helemaal niks! Ik hoor de geluidjes wel niet zo goed als normaal, maar toch kan ik nog duidelijk horen wat er gebeurd. En anders kun je ook altijd nog je system sound op high zetten...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 juli 2002, 09:33
PDAHazzard
Guest
 
Berichten: n/a
Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat dat lelijk wordt en zo, maar dat valt mee. Sterker nog; als je boortje maar scherp genoeg is, dan wordt het plexiglas heel mooi 'gesneden' en krijg je dus een vlakke braamloze snijrand. Ga dus eerst even naar de Gamma om een scherp boortje te halen.

Eenmaal het gaatje geboort ziet er uit alsof het nooit anders is geweest. Ik zal er wel eerdaags een plaatje van schieten en dat in dit forum plaatsen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juli 2002, 09:56
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Ik zou er graag een foto van willen zien ja...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023