Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18 juli 2002, 00:51
wolfy2001
Guest
 
Berichten: n/a
Visor Edge + ericsson T65

Hai,

Ik heb net een visor edge gekocht. En nu wil ik op deze graag m'n email kunnen checken en dat soort dingen, dan kan ik of een visorphone kopen of eindelijk is een keer dat ingebouwde modem van mijn Ericsson T65 benutten. Nu heb ik overal rond gekeken enzo maar ik kan nergens een datakabel vinden waarmee ik m'n edge mee aan m'n ericsson t65 kan koppelen. Wel heb ik bv een xircom springport wireless module gezien waarmee je een ericsson R250/T10/T18 of een Ericsson R320/T28 kan verbinden. Maar niks over een wat nieuwere ericsson. Weet iemand of het mogelijk is om een nieuwere ericsson erop aan te sluiten en waar ik die dan eventueel vandaan zou kunnen halen?

Bvd. ./wolfy2001
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juli 2002, 08:23
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Je kunt via infrarood verbinding maken met het modem van de T65 (deze heeft toch een ingebouwd modem?).

Over dit onderwerp is heel veel geschreven! Zie ook de tips-sectie... ook de tips-sectie
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juli 2002, 23:26
wolfy2001
Guest
 
Berichten: n/a
Ja dat heb ik allemaal gedaan maar ik heb nergens gelezen, dat er een kabel beschikbaar is voor de nieuwere ericssons alleen een vrij vage boodschap dat er een nieuwe versie van globalpulse beschikbaar is voor ericsson maar nix over de kabel en waar die te verkrijgen valt. Bovendien heeft de t65 geen IR port anders zou ik geen kabel nodig hebben. Bovendien zou ik niet mijn email willen checken in de trein met een IR verbinding tussen mijn mobiel en mijn pda. Toch bedankt voor je reply.

./wolfy2001
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023