Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 januari 2002, 20:35
jacobus
Guest
 
Berichten: n/a
foto's op memorystick Sony

Hoi,

Ben in bezit van Sony 770 Clie die uitstekend werkt, maar werken met memorystick werkt nog niet zo goed.
Ik wil namelijk PG pocket op het interne geheugen laten staan, en de foto's op de mem-stick zetten.
Alleen wat ik ook doe, als de foto's op de stick staan herkend PG pocket ze niet. Moet ik ze misschien in een bepaalde directory zetten, of een verwijzing maken ? Ook kan ik PG pocket niet draaien van mem-stick. Gmovie staat wel met prog en bestanden op mem-stick.

Help, wie heeft ervaring hiermee ?

Groet ,

Jacobus
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2002, 20:55
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Lees deze verse thread even door:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4908
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2002, 21:40
jacobus
Guest
 
Berichten: n/a
foto's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arent
Lees deze verse thread even door:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4908
Dank je,

eigenlijk worden de complete programma's al geleverd met Sony ( bijv. ms gate en ms backup).
Alleen heb ik foto's met PG pocket rechtstreeks via ms import (dit werkt zonder te syncen) op de stick automatisch in de juiste dir gekregen.

Groet,

Jacobus
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juni 2002, 15:57
wqaq
Guest
 
Berichten: n/a
Gmovie

Ik heb ook nog even een vraagje, ik heb net een 128 mb kaart gekocht en wil nu wat movies op me stick zetten, hoe kan ik zorgen dat gmovie die ziet???

En als ik bijvoorbeeld plaatjes op me clie wil zetten kan ik die niet selecteren in me address boek.... hoe kan ik dat doen, zodat mijn clie ziet net alsof al die foto`s op mijn interne geheugen staan...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 juni 2002, 22:38
ganzewin
Guest
 
Berichten: n/a
Gelezen in de Clie FAQ's welke standaard op de N770 geinstalleerd staat:

Can gMovie Play Movies From The Memory Stick ?

Yes. Make sure that the movie files on the Memory Stick are stored in the correct folder. gMovie will only see movie files if they are in the /Palm/Programs/gMovie folder.



Overigens ben ik momenteel met Tealmovie aan het experimenteren en op het eerste gezicht lijkt dat meer mogelijkheden te hebben. Zo is het mogelijk om de externe speaker te gebruiken.

Iemand meer ervaringen met MoviePlayers voor de Clie ?

Gr. Marcel
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 juni 2002, 09:18
wqaq
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de movie files in de directory gezet /palm/programs/gmovie
als ik dan naar het programma gmovie ga zie ik de movie files niet staan... hoe kan dat...????


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ganzewin
Gelezen in de Clie FAQ's welke standaard op de N770 geinstalleerd staat:

Can gMovie Play Movies From The Memory Stick ?

Yes. Make sure that the movie files on the Memory Stick are stored in the correct folder. gMovie will only see movie files if they are in the /Palm/Programs/gMovie folder.



Overigens ben ik momenteel met Tealmovie aan het experimenteren en op het eerste gezicht lijkt dat meer mogelijkheden te hebben. Zo is het mogelijk om de externe speaker te gebruiken.

Iemand meer ervaringen met MoviePlayers voor de Clie ?

Gr. Marcel
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 juni 2002, 22:15
wqaq
Guest
 
Berichten: n/a
Re: foto's op memorystick Sony

Nog een vraagje, kan je vanuit je address boek ook foto`s selecteren die je op je memorycard heb staan???





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobus
Hoi,

Ben in bezit van Sony 770 Clie die uitstekend werkt, maar werken met memorystick werkt nog niet zo goed.
Ik wil namelijk PG pocket op het interne geheugen laten staan, en de foto's op de mem-stick zetten.
Alleen wat ik ook doe, als de foto's op de stick staan herkend PG pocket ze niet. Moet ik ze misschien in een bepaalde directory zetten, of een verwijzing maken ? Ook kan ik PG pocket niet draaien van mem-stick. Gmovie staat wel met prog en bestanden op mem-stick.

Help, wie heeft ervaring hiermee ?

Groet ,

Jacobus
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023