Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 november 2005, 19:51
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
online game

Online games ben ik voor de palm nog nooit tegen gekomen.
Zonde eigenlijk vind ik. Het lijkt me daarom leuk om er eens een te maken.
Zelf heb ik veel te weinig ervaring met de programmeer talen die de palm ondersteund. Dus zal het een game worden die je in je browser kan openen.

Nu heb ik helaas geen palm met wifi dus is het erg lastig om wat dingentjes uit te testen. Is er iemand die voor mij even wil kijken of hij op deze http://jelle.jelle.tv/refchat/ pagina kan chatten. Dit is een back to basic chat script die alleen gebruik maakt van php, een meta refresh en een stukje javascript. Het stukje javascript kan overigens wel weg gelaten maar daarvan gaat de gebruiks vriendelijkheid wel (nog)meer achteruit.

Als zelfs zonder javascript de chatbox niet werkt (dus dat er geen palm browsers zijn die metarefresh en/of frames aan kunnen zijn.) dan zal het een online game zijn die met beurten werkt. Die bestaan al wel alleen niet geoptimaliseert voor de palm.

Ik hoor het graag,
grts, bas

owja en probeer zo veel mogelijk verschillende browsers uit.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2005, 20:01
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Heb een berichtje achtergelaten, en het werkt allemaal wel met refreshen onder Blazer. Alleen het check-frame refresht, maar dat is niet te zien: het lijkt op een complete refresh.

Warfare inc kan trouwens wél over een netwerk gespeeld worden, maar dat wou je vast niet horen
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 november 2005, 20:09
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
hmm, als de hele pagina iedere seconde knippert dan word het idd toch wel erg irritant. Dat word dus toch maar met beurten (sparen) werken dan. Kan overigens ook erg leuk worden hoor. Maar het nadeel is dan dat je niet het gevoel hebt dat je direct met andere mensen een game aan het spelen bent.

Als er iemand anders een browser heeft die de pagina niet iedere seconde laat knipperen, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023