Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 februari 2001, 11:17
Tinus
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben op zoek naar een progje die bepaalde data (feestdagen, verjaardagen, enz) in mijn datebook zet.

Ook moet dit progje synchroniseren. Dus wanneer de palm is ge-reset, de data in de applicatie blijven staan.

Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 februari 2001, 12:19
fawinter
Guest
 
Berichten: n/a
Feesdagen

Als je in uitgebreid zoeken naar 'feestdagen' zoekt, dan krijg je diverse tips. Ik heb net toevallig vandaag day's off geïnstalleerd. Binnenkort zal ik echter gaan synchroniseren met Outlook en dan kan je via outlook automatisch feestdagen installeren. Ook dit vind je als je uitgebreid gaat zoeken op 'feestdagen'.

Succes,
Franc
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 februari 2001, 16:37
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Thumbs up Happy Days

Het antwoord op jouw vraag is heel simpel:
Happy Days
Gratis progje waarmee je verjaardagen in de "custom"-velden van je adresboek kunt zetten. Happy Days zet ze daarna om naar je dateboek of Todo. Wanner je synct blijven ze er gewoon in staan als afspraak.
Feestdagen kun je eenvoudig toevoegen door ze eerst in Outlook te zetten (extra, opties, agenda-opties, feestdagen teovoegen) en daarna te syncen. Het kan ook met Happy Days, maar dit is makkelijker.
Desalniettemin is het voor verjaardag het perfecte programma.

suc6
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023