Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 februari 2001, 17:25
Jan Nieuweboer
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Eens zien of jullie mij verder kunnen helpen dan de helpdesk..

Ik gebruik sinds een half jaar mijn Palm Vx. Tot een maand geleden nooit problemen gehad. In de tussentijd van Windows 95 naar Windows2000 gegaan. Volgens mij ook nog geen probleem. Sinds een bepaalde moment gaan er met het synchroniseren geen gegevens meer over van mijn handheld naar de desktop software (versie 4.0 ook al geïnstalleerd - geen succes). Inmiddels ook de OS update voor W2000 uitgevoerd. Ook geen succes. Bij een collega proberen te synchen: ook daar geeft mijn log aan "alles ok", maar alleen oude informatie over. Ooit wel eens een proefversie van Databook3 geïnstalleerd, maar deze weer verwijderd omdat ik die toch niet gebruikte.

Heb ook mijn databases op mijn desktop verplaatst en gesynct, maar presto! de oude gegevens weer over. Het lijkt wel of mijn palm alleen gegevens die ingevoerd zijn vóór een bepaalde datum wil overzetten.

HELP!

Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2001, 23:24
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
misschien een domme vraag maar heb je de instellingen van je sync wel op "handheld overwrites desktop" staan?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 februari 2001, 13:07
Jan Nieuweboer
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb gewoon syncen geprobeerd en de instelling handheld overwrites desktop. In beide gevallen geeft de logfile ok aan, maar veranderd er niets.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 februari 2001, 16:30
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit zou kunnen. Ik heb ook nog nooit van dit probleem gehoord.
Tot welke datum heeft je Palm gewoon gesynct? Is er op die dag iets bijzonders gebeurd? nieuw programma geinstalleerd ofzo?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 februari 2001, 13:33
Jan Nieuweboer
Guest
 
Berichten: n/a
Moeilijk te zeggen. Het is ergens half december geweest. Rond die tijd heb ik het programma easysinc geïnstalleerd. Dit maakt het mogelijk met Lotus Notus te synchroniseren. Ik was daar echter niet tevreden over en heb de boel gedeïnstalleerd. Via mijn werk heb ik nu begrepen dat er bij het de-installeren hidden files op de pilot achterblijven die het synchroniseren onmogelijk maken. Zij hebben mij nu de ZarfCatalog-10.prc gestuurd met de instructies. Jammer. Er gebeurt niets. In de instructies staat trouwes dat je "allow dangerous actions" in het options menu aan moet vinken. Ik kan dat in versie 4 van de desktop software niet vinden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 februari 2001, 13:37
Jan Nieuweboer
Guest
 
Berichten: n/a
oeps, bedenk mij net dat het wel handig was om even bij Zarf te kijken. Daar staat dat het een programma'tje is. Laat je straks weten wat er is gebeurd....
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 februari 2001, 13:45
Jan Nieuweboer
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

YES! Probleem opgelost! Het ZarfCatalog10 programmatje (freeware) maakt het mogelijk database te deleten. Blijkbaar stonden er oude databook databases die natuurlijk niet meer werden aangevuld met nieuwe data. LET OP! Een erg krachtig programmatje wat je zeker problemen geeft als je niet met beleid te werk gaat. Op de site van Zarf (http://www.eblong.com/zarf/zcatalog.html) vind je belangrijke info.

Bedankt voor de input!
Jan
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023