Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 januari 2001, 15:14
thea
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben al een tijdje bezig met klungelen met HanDbase
Ik wil in een database mijn kilometers registreren en bezoek vaak dezelfde plaatsen. Die plaatsen heb ik in een pop-up scherm gezet dus dat is makkelijk aantippen. Nu wil ik dat het aantal kilometers er automatisch achter komt. ik heb geprobeerd 2 databases te linken (1 met het aantal kilometers en 1 met de uiteindelijke database) maar dat lukt niet goed. Nu vraag ik me af of dit eigenlijk wel kan in HanDbase.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2001, 20:12
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Ruud heeft voor HandBase een fraaie pdb gemaakt voor de kilometeradministratie. Kijk even op
http://www.palmclub.nl/forums/showth...0&pagenumber=2
Hij zal het je graag toezenden (denk ik).
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 januari 2001, 01:52
thea
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de tip. Ik had de beschrijving gelezen en voor mezelf een aangepaste versie gemaakt (ik heb het niet nodig voor de belastingdienst maar voor mijn baas) De hoeveelheid kilometers moeten bij Ruud ook met de hand ingevoerd worden begreep ik uit de beschrijving. Dat wil ik automatiseren omdat ik vaak dezelde ritten rij. Dus zodra ik plaats A aantip (in een pop up scherm) wil ik daar automatisch het aantal kilometers achter hebben.
Ik ben ondertussen wel een stuk verder maar het is wat omslachtig: kilometers laat ik achterwege in HanDbase -> exporteren naar excel waarna met een "als" formule de kilometers er achter komen. De formule kan echter maar een beperkt aantal variabelen aan.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 februari 2001, 14:13
baghuis
Guest
 
Berichten: n/a
Kilometer registratie via Palm

Je moet echt http://come.to/benh proberen.
Heel eenvoudig maar goed.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023