Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 juli 2005, 18:19
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Aanschaf Lifedrive verstandig?

Omdat ik de Palm PIM software nog steeds de betere vind (t.o. Pocketpc) wil ik vanwege het PalmOS, de featureset en uitstraling de lifedrive aanschaffen. Echter, als regelmatig forumbezoeker (ook internationale fora) lees je misschien wel TE veel alvorens tot aanschaf over te gaan.

Wat is er nu waar van al die berichten over de Lifedrive? Als ik de posts in de fora moet geloven is de Lifedrive aan volstrekt onbetrouwbare PDA. Het starten van programma's verloopt traag, de muziek wil nog wel 'ns "stotteren", resets zijn eerder regel dan uitzondering, muziek heeft last van "statische" ruis en als je iets absoluut NIET moet doen is het aan de lifedrive toevertrouwen van belangrijke documenten en foto's van je camera. Ofwel...als het gaat om blunders heeft Palm zichzelf met de lifedrive weer 'ns overtroffen...absoluut ongeschikt voor "zakelijk" gebruik vanwege zijn chronische onbetrouwbaarheid.

Nou weet ik dat met name buitenlandse fora nog wel 'ns bezocht worden door personen die een mening hebben zonder het apparaat zelf gebruikt te hebben of puur om een merk zwart te maken.
Daarom mijn vraag aan "insiders" en gebruikers van de lifedrive.....wat is er van bovenstaande echt waar?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023