Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2003, 09:52
pieterjan
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Zire 71 lcd kapot :(

Dan koop je eens een nieuwe palm (zire71), dan gaat het lcd'tje kapot (lijkt juist alzof het aan het bloeden is).
Een kapotte lcd valt dus blijkbaar niet onder garantie, en een reparatie van palm zelf kost maarliefst 180€!

Heb ook al een mail gestuurd naar het pda tech center (maar die zijn voor het moment in vakantie blijkbaar)...

Zijn er nog andere plaatsen waar deze kan gerepareerd worden, en dan liefst goedkoper dan wat palm ervoor vraagt?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 juli 2003, 10:21
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Hoe is het kapot gegaan? Als je 'm hebt laten vallen kan ik me voorstellen dat het niet onder de garantie valt.
Als hij gewoon slecht is gemaakt zou de winkel/fabriek het toch moeten oplossen. Evt beetje dreigen met de consumentenbond wil soms nog wel eens helpen om de winkel te motiveren tot service
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 juli 2003, 10:53
pieterjan
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb er eigenlijk geen flauw idee van... K'haalde de zire uit het plastieken draagzakje en zag de grote 'vlek' op het scherm. Palm vergoed alleen indien het een fabricagefout is, en in hun 'limited warranty' boekje staat letterlijk in dat ze de schade aan de schermpjes niet zullen vergoeden.

Ik was ook naar de winkel geweest waar mijn palm vandaan kwam maar die gaven mij gewoonweg het nummer en de site van de palm service en ze zeiden dat die me wel gingen verder helpen(laten betalen ja).

Heeft er iemand al ooit een gratis vervanging van zijn schermpje gehad?

Het eerste wat ik ga doen, als ik mijn zire terug heb, is er een hard case voor kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023