Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Stopt Sony met de PalmOS Clié lijn?
Ja 4 23,53%
Neen 13 76,47%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31 mei 2004, 12:19
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het grote verschil tussen de PalmOS en PPC-handhelds is dat de PalmOS-handhelds onderling meer uit elkaar liggen dan de PPC-handhelds: een UX50 is met geen andere PalmOS-handheld goed te vergelijken. Bij PPC's zie je dat ze (praktisch) allemaal hetzelfde design hebben en de verschillen dus meer in de details liggen. Dus wat dat betreft is de PPC-markt qua concurrentie denk ik een stuk harder.
  #22  
Oud 31 mei 2004, 17:30
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Het aantal berichten over een naderend einde voor de Sony PDA begint toch wel zorgwekkend toe te nemen. Volgens PDA247 zal er morgen meer over dit verhaal te lezen zijn omdat er dan, wederom volgens deze site, een soort bekendmaking van Sony zou komen.
  #23  
Oud 31 mei 2004, 17:31
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik zou het verschrikkelijk vinden maar we zullen zien.
__________________
FoleoCentral.com
  #24  
Oud 31 mei 2004, 17:52
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Er zijn inderdaad wel verdacht veel voortekens dat Sony zal stoppen met de CLIE-lijn en dat zou toch erg jammer zijn. Want zoals in deze thread al meermalen benadrukt heeft Sony duidelijk haar stempel op PalmOS-land gedrukt.
Het lijkt er in ieder geval op dat we maar beter de tissues bij de hand kunnen houden .
  #25  
Oud 31 mei 2004, 19:26
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Volgens de "editor in chief" van PDA247 beschikt hij over e-mails waarvan hij de inhoud en de bron niet weer mag geven waaruit zou blijken dat Sony ook zal stoppen met Sony Erricson mobiele telefoons\smartphones. Morgen meer.

Je begint bijna de geloven in een goed geregiseerde grap omdat alle berichten nog "aannames" zijn.
  #26  
Oud 31 mei 2004, 22:21
sredlums sredlums is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 37
NEE!

Om ook maar eens een bold statement te maken: Sony stopt echt niet met de Clié's!
Vooral gewoon een kwestie van gut-feeling, maar daarnaast ook een kwestie van gezond verstand denk ik...ik bedoel, het ontwikkelen van een nieuw vlaggenschip als de TH55 zo vlak voor het zogenaamde einde zou op zich al vreemd zijn, de ontwikkeling van de Clié Organiser-software zou echt wel érg raar zijn, toch? Of is dat alleen maar om nog even iets te bewijzen? Daar lijkt Sony me toch echt wat te berekenend voor.
En als ze écht over zouden stappen naar alleen smartphones zouden ze dáár wel met een soortgelijke gelikte nieuwe organiser-software gekomen zijn.
Als de geruchten waar zijn dat ze de samenwerking met Ericsson gaan stoppen zouden ze juist wel eens met een Clié-smartphone kunnen komen...ze zijn denk ik ook wel eerzuchtig genoeg om iets tegenover de Treo 600 te willen zetten!
En het kleinere aantal nieuw uitgebrachte Clié's, tja, OS6 (ik bedoel natuurlijk Cobalt, sorry ) zal daar toch ook wel veel mee te maken hebben denk ik. Stilte voor de storm dus!

Nou, genoeg stof om over door te praten zo, lijkt me...?

p.s.: die geruchten op die Franse website enzo zeggen me maar erg weinig...ik bedoel, kijk naar de geruchten over een Microsoft-iPod-cloon voor 50 dollar (NIET correct gebleken), en de aanhoudende geruchten, al jarenlang, over de zogenaamde Apple-PDA (iPDA? iPalm? iNewton) die er aan zou zitten te komen maar er ondertussen nog steeds niet is...

Laatst gewijzigd door sredlums; 31 mei 2004 om 22:26.
  #27  
Oud 31 mei 2004, 23:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Volgens de "editor in chief" van PDA247 beschikt hij over e-mails waarvan hij de inhoud en de bron niet weer mag geven waaruit zou blijken dat Sony ook zal stoppen met Sony Erricson mobiele telefoons\smartphones. Morgen meer.
Nou, dat geloof ik ook weer niet.
__________________
FoleoCentral.com
  #28  
Oud 01 juni 2004, 12:25
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385


Sony gaat de VS verlaten. Zie deze thread:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=16697

Omdat het niet langer meer een gerucht is, kan deze topic dicht, graag verder discussieren in het andere topic.

//slotje
__________________
FoleoCentral.com
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023