Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 april 2001, 11:58
WvG
Guest
 
Berichten: n/a
Gisteren ontdekte ik plotseling dat een aantal adressen op m'n Palm ontbraken. Thuis gecheckt (ik gebruik Outlook 98) en nu blijkt dat de adressen die op de Palm ontbreken teveel informatie hebben (twee adressen, drie e-mailadressen, website, etc.). Wat me verbaast, is dat bij de synchronisatie die hele adressen wegvallen en niet alleen de "extra" gegevens waar de Palm geen "veld" voor heeft.

Heeft iemand een idee hoe dit te vermijden is? Is er misschien een beter programma dat het standaard "address"?

Ciao!

Willem
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 april 2001, 20:49
WvG
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Blunder!

Oeps, na een halfe dag pielen en hot synchen om te kijken waar het aan kon liggen dat een tiental adressen niet op m'n palm verschijnt, heb ik eindelijk de oorzaak gevonden: sommige adressen had ik als "private" bestempeld en aangezien ik de optie "hide private records" geactiveerd had, waren die dus gewoon verborgen. Ondertussen wel de upgrade van Pocketmirror gedownload en over de aanpassing van de "custom fields" gelezen, dus met dat tweede adres, waar het dus niet aan lag, komt het wel goed.

Ciao!

Willem
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023