Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 december 2008, 20:56
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Palm: geen nieuwe handhelds

Ed Colligan heeft gezegd dat Palm geen nieuwe handhelds (met Garnet, Nova of Windows Mobile) gaat ontwikkelen. De huidige drie modellen (Z22, Tungsten|E2 en TX) worden nog wel gefabriceerd en verkocht zolang er vraag naar is, maar zullen uiteindelijk uit het assortiment verdwijnen. (bron: Palm Infocenter)

Onverwacht? Dat zeker niet, de Z22 en TX waren bijvoorbeeld al in oktober 2005 (!!) geintroduceerd.
Jammer? Ergens wel natuurlijk, want de meesten van ons zijn hier toch ooit mee begonnen.
Verstandig? Waarschijnlijk wel, maar aan de andere kant: HP heeft een paar maanden geleden nog "ouderwetse" handhelds geintroduceerd, dus het kan nog wel lonend zijn om ze te ontwikkelen.

Een overzicht van alle in Nederland leverbare handhelds vind je in de Tweakers Pricewatch.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2008, 20:26
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Volgens mij blijft er een markt bestaan voor de traditionele handheld. Het is wel een markt die duidelijk slinkt: op pda-gebied is de smartphone tegenwoordig verreweg het populairst, dat staat niet ter discussie.
Er is ook een groei te zien in de multimedia-handhelds, zoals de iPod touch. Die is immers ook gewoon voorzien van pim-applicaties, dus daarmee kun je ook je agenda bijhouden.
Een goede multimedia-pda zou dan ook niet verkeerd zijn. Daarbij denk ik aan een pda die qua formfactor vergelijkbaar is met een T|X en veel (flash)geheugen heeft. Een idee dat ik al eerder verkondigd heb maar waar ik een hard hoofd in heb dat het daadwerkelijk gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023