Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 maart 2004, 19:11
zbigniew zbigniew is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 21 juli 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Navigatie Perikelen

Het lukt mij niet meer op mijn Palm Tungsten T te navigeren in de agenda en: de scroll balk lijkt niet meer te werken. Ik dacht dat DateBk5 verantwoordelijk was voor deze ellende, d'r uitgegooid, vervolgens n keer ge (soft) reset ....geen soelaas!
Waar het meer precies op neer komt, als ik bijvoorbeeld van 12 naar 19 maart wil, en ik 'tik" met mijn stylus op het rechter driehoekje in het navigatie balkje van mijn agenda, doet 'ie niets, verspringt hoogstens een dag, i.p.v. een week.......en dat terwijl ik mijn agena dagelijks honderden keren nodig heb...ellende...wie weet wat te doen?????
groet, dank voor meedenken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 maart 2004, 21:13
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Probeer eens een hard reset : dus haal je palm helemaal leeg. Als het probleem er dan nog steeds is - wat niet logisch lijkt - weet je zeker dat het niet aan de geïnstalleerde software ligt. Mocht het er niet meer zijn dan zit het in de geïnstalleerde software.

In deze is de grote schoonmaak zeer nuttig
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 maart 2004, 12:06
zbigniew zbigniew is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 21 juli 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
navigatie perikelen

beste koekiemonster, vanochtend heb ik volgens de voorschriften een grote schoonmaak gehouden, ....hij lijkt 't weer te doen: dank! (en groet)
Zbigniew
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 maart 2004, 17:22
zbigniew zbigniew is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 21 juli 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Navigatie perikelen, vervolg......

Maar 't gaat nog niet helemaal zoals het moet.......
Alles doet''t ok, zolang ik geen andere dan de "basis" , programma's geinstalleerd heb.....na installatie van DateBk5 of WordSmith is het niet meer mogelijk te scrollen onder de categorien " send" of 'delete" en dergelijke. Het deleten van programma's helpt niet.
Wat te doen???
Bij voorbaat dank, groet, Zbigniew
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 maart 2004, 23:15
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De software die je noemt werkt op menige palm toch echt zonder problemen. Het zijn toch geen gekraakte versies? Die willen namelijk nog al eens problemen opleveren.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 maart 2004, 08:34
zbigniew zbigniew is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 21 juli 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Navigatie Perikelen (once again)

Dank voor je reactie!

'T gaat inderdaad om geregistreerde software!
Ondertussen heb ik zelf bij PalmOne rondgekeken: ik kwam terecht bij de lijst van PalmOs 5 compatibele software. Het blijkt dat je de compatibele WordSmith Prc voor het MacOs X pakket apart moet downloaden. Mogelijk was een verouderde prc de schuldige: in ieder geval, hij doet -'t (voorlopig althans - ik heb alleen de belangrijkste programma's geinstalleerd - en Uninstall aangeschaft-)

Een andere vraag: hoe kan je zien dat de systeem software up to date is??? Info geeft aan dat ik versie 5.0 heb...moet ik de patch installereren ....mogelijk heb ik dat ooit gedaan...kan mij niet herinneren. Na installatie van de patch meteen na harde reset , kreeg ik weer scroll problemen! Kan dat erop duiden dat installatie al heeft plaats gevonden????

Alweer: bij voorbaat dank, groet, Zbigniew.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 14 maart 2004, 13:52
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Dus na de installatie van de Tungsten|T-update krijg je de "navigatieproblemen"? Dus bij installatie zonder dat er iets anders op je Tungsten staat.

Uiterest merkwaardig. Meestal lost die update problemen op. Als de dingen die de update oplost je weinig uitmaken dan zou je kunnen overwegen om zonder update te werken. En anders kun je Palmrepair: www.pdatechcenter.nl een diagnose laten stellen.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 15 maart 2004, 06:28
zbigniew zbigniew is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 21 juli 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Navigatie perikelen

Voorlopig dan maar zonder update..........
En anders naar de reperateur, helaas!
groet, Zbigniew
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023