Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 september 2011, 14:03
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
USB Host op de Touchpad

Zie hier: Functional USB Host on Touchpad

Iemand hier dit al uitgeprobeerd?

Mij intrigeert de mogelijkheid om m'n image tank (deze) op de Touchpad aan te schakelen om op reis al enkele foto's te kunnen tonen (en om ze eventueel op te laden op m'n blog, maar daarvoor moet ik ook nog een FTP App hebben).

Ik begrijp het hele verhaal over de power op de USB verbinding niet helemaal. Op reis een powered USB Hub moeten meesleuren is er voor mij over. De drive heeft zelf een battery, dus daarvoor is de power niet nodig, maar misschien is dit nodig om de TP in de juiste mode te zetten?

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 september 2011, 12:47
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Als ik het intss goed begrijp moet ik m'n harde schijf met de volgende bouwstenen aan m'n Touchpad kunnen hangen (links naar eBay):
- Een OTG-kabel die de Touchpad aan de USB-Host kant hangt en aan de andere kant een USB ingang heeft.
- Een Y-kabel die de schijf aan de USB ingang van de OTG-kabel hangt.
- Een draagbare USB-lader die de schijf van de nodige stroom voorziet die de Touchpad zelf niet levert (hangt aan de andere USB aansluiting van de Y-kabel). Dit zorgt ervoor dat het device de USB-host (de Touchpad) detecteert.

Niet getest noch bevestigd! Mss heb ik het compleet mis?

Al die stukjes en beetjes maken het allemaal niet draagbaarder, maar als dit werkt...

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023