Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 januari 2007, 08:40
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Lightbulb TIP: Perfect Passenger magneet

Ik heb een tijd een Tungsten T gehad, in combinatie met Perfect Passenger. Daar kreeg je een magneet bij die je op de achterkant kon plakken, om zo de Palm aan de auto-houder te bevestigen. Echt verbazend hoe goed dat blijft hangen, ook op hobbelweggetjes. Zal wel een kwaliteitsmagneet zijn.

Nu over naar de Treo 680 en daar nog geen houder voor in de auto. Maar wel die magneet.... ... voorzichtig magneet loshalen van de Tungsten T, en proberen op de achterkant te plakken: geen succes.

De perfecte oplossing: batterij klepje los en de magneet aan de binnenkant van het klepje vastmaken. Daarna het klepje er weer op (past nog steeds, hoewel ik nu een klein beetje meer kracht moet zetten) en dicht. Van buiten niets te zien, maar.... als ik de auto in stap 'gooi' ik mn Treo 680 bijna tegen de Perfect Passenger houder en hij zit vast. Ook hier schuift de Palm niet van zijn plaats.

Bij P.P. op de site kan je het een en ander nog nabestellen: P.P. Shop
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2007, 09:10
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Lightbulb

Nog een Tip:
De magneet is dus geen magneet, maar gewoon een stukje ferro-metaal. De magneet zelf zit in de zwanehals.
Wil je dus meerdere PDA's gebruiken met je PP kun je ook gewoon een stukje plaatmetaal (verzin wat: ga eens naar de gamma, haal een grote moerring ofzo, een plaatje van 2x3 cm is ruim voldoende) achter op je 2e PDA plakken. Van die dubbelzijdige vloerbedekkingtape werkt bij mij trouwens prima.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023