Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 januari 2006, 16:08
Leo's schermafbeelding
Leo Leo is offline
da Vinci
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Zetten
Berichten: 85
[Software] Bonsai versie 4

Het bedrijf Natara, producent van onder andere Project@Hand en DayNotez, heeft een nieuwe versie van hun outliner Bonsai uitgebracht, inmiddels aangekomen bij versie 4.

De outliner geeft veel mogelijkheden om gegevens te organiseren in categoriëen en subcategoriëen. Voorbeelden van deze gegevens kunnen artikelen zijn voor een boodschappenlijstje of acties in een project, maar ook de ideeën uit een brainstormsessie. Aan deze gegevens kunnen start- en einddatum worden gekoppeld, prioriteiten, notitities, enzovoorts.
Vanaf versie 3 waren er al veel mogelijkheden in Bonsai, waaronder een verregaande integratie met de basisonderdelen van het PalmOS; zoals koppelingen met Date Book-afspraken, contactgegevens en To Do-items. De (extra) desktopversie geeft ook al deze mogelijkheden en synchroniseert (vanzelfsprekend) volledig met de Palm-versie.
Naast een aantal kleine verbeteringen zijn in versie 4 de filtermogelijkheden uitgebreid en er kan nu een eigen (aangepast) numeriek veld (numeric field) worden toegevoegd aan de items, zodat er zelfs eenvoudige, onderlinge berekeningen mogelijk zijn. Daarnaast zijn er nu meer mogelijkheden voor sorteren en is er een verbeterde integratie met third party PIMs (Agendus). Ook voor de desktopversie van Bonsai zijn er aanvullingen: een spellingscontrole en nu ook de mogelijkheid om in de desktop de naam van outlines te wijzigen.

Voor een prijsoverzicht (en de upgradeprijs voor bestaande bezitters van de 3.x-versie) kun je het beste even direct bij Natara.com kijken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif BonsaiSm.gif‎ (6,4 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: gif bonsai screen dump.gif‎ (21,8 KB, 77x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 16 januari 2006 om 16:07.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2006, 12:52
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
Toevallig een tijdje geleden heb ik een aantal van die project planning - programma's geprobeerd, uiteindelijke waren er 2 die ik wel fijn vond.
- bonsai en
- 2 action meeting

Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 januari 2006, 13:07
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Ik gebruik ook een soortgelijk programma, te weten: Life Balance.
Voordeel hiervan is dat je kunt instellen, dat te zien,
wat werkelijk op een bepaald moment belangrijk is te doen.
Zie ook deze review.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 januari 2006, 14:48
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Van een veel oudere Bonsai versie, uit februari 2002 , is er ooit eens review verschenen op deze site.

Daarin werd ook Shadowplan genoemd, welke ook nog steeds te krijgen is via codejedi.com. Ik gebruik zelf Shadowplan, maar in de praktijk is het vooral pen en papier. Dat werkt voor mij veel fijner.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023