Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 januari 2010, 14:42
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Download [3D games] from the App Catalog on your Palm Pre today :-(

Citaat:
Mail van Palm: With some of the hottest 3D games now available for your Palm® Pre™ phone, you can race, putt, soar, and strut like never before. Check out great titles from major developers like EA Mobile, Gameloft, Laminar Research, and Glu Mobile. Download the titles below and more from the App Catalog on your Palm Pre today.
Ik geloofde ze al 99.9% niet toen ik het las...want ik dacht nog, dan had ik het vast wel eerder gehoord op Palmclub of Precentral...toch kijken!!! Nee, inderdaad, nog niet. Waarom stuurt Palm dan mij die mail die zegt dat het nu beschikbaar is voor mijn Pre!

Ik heb notabene een Pre uit Duitsland, een provider in NL en een locatie in NL!

Ik had gedacht nadat ik eerst mijn hele ziel had overgedragen aan Google en al haar geweldige applicaties dat nadat ik de helft van mijn ziel had teruggepakt van Google en aan Palm had verpatst dat ze al die info die ze over me hebben ten goede zouden gebruiken op z'n MINST voor de informatieflow richting mij... Nou ja, nog even geduld denk ik dus...
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023