Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09 augustus 2004, 16:40
h4ns's schermafbeelding
h4ns h4ns is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hans
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Locatie: Soest
Berichten: 171
Stuur een bericht via Instant Messenger naar h4ns Stuur een bericht via MSN naar h4ns Stuur een bericht via Yahoo naar h4ns
Beide is (nog) geen optie. Bij Perfect Passenger heb je alleen de Benelux variant, de Europa-versie komt nog, die kan je over een paar weken voor ongeveer 150 euro kopen in de winkel.

Groetjes,
Hans
Met citaat reageren
  #42  
Oud 09 augustus 2004, 18:35
Frank
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt Hans voor de informatie.Nog een vraagje over worldclock.Wanneer ik de tijd zie van San Francisco en Brussel klopt dat niet.San Francisco en andere bv. Londen is het tijdsverschil niet juist.Enig idee om dat te verhelpen?Dank bij voorbaat.
Met citaat reageren
  #43  
Oud 09 augustus 2004, 19:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Heb je een van de twee tijden Daylight Saving aanstaan? (zomertijd)

Het verschil is waarschijnlijk precies 1 uur.

Als het een geheel ander probleem is, maak gerust een nieuwe thread aan als je probleem niet via de zoekfunctie te vinden is.

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 09 augustus 2004 om 19:26.
Met citaat reageren
  #44  
Oud 10 augustus 2004, 07:28
Frank
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Probleem opgelost,dank u Karel.
Met citaat reageren
  #45  
Oud 11 augustus 2004, 09:35
marc123
Guest
 
Berichten: n/a
perfect passenger werkt bij mij ook slecht

Hallo allemaal, de problemen die in alle bovenstaande berichtjes en voor de duidelijkheid hier onder elkaar vermeld staan zoals:
1.geen gps signaal
2.vanzelf resetten
3.je de verkeerde kant op sturen
4.te laat aangeven waar je naar toe moet
heb ik in de 2 maanden dat ik het programma heb(jaja kruidvat aanbieding) ook allemaal gehad met de perfect(???)passenger. Ik ben net op vakantie geweest naar Luxenburg en heb het hele gebeuren tijdens de vakantie in de ban gedaan. Ik heb er nog maar een woord voor. Het is gewoon een KLOTE systeem dat je keer op keer in de kou laat staan omdat je ergenss rijd zonder GPS signaal, of dat je aan de wegbewijzering kan zien dat je gewoon de verkeerde kant uit gestuurd wordt.

Het enige voordeel van deze kruidvat aanbieding is dat ik nu een palm zire 71 heb waar ik verder zeer tevreden over ben!

Mijn oplossing voor alle problemen is dat ik me nu heel serieus op een "echt" navigatiesysteem geintegreerd in de autoradio ga orienteren. Ik zou echt niemand de PP aanraden.

O ja, iemand geinteresseerd om mijn PP te kopen?
Met citaat reageren
  #46  
Oud 11 augustus 2004, 09:46
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
O ja, iemand geinteresseerd om mijn PP te kopen?
Daar hebben we een speciaal Aanbodforum voor!

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #47  
Oud 11 augustus 2004, 20:53
JCV
Guest
 
Berichten: n/a
PP Klote systeem??

Zoals ik eerder al vermeldde heb ik de halve Ardennen in mijn vakantie doorgetoerd en heb absoluut niet de ervaring dat er niets van klopt. Zelfs een miniem weggetje was opgenomen in de navigatie.

Er zou eens getracht kunnen worden alle problemen te verzamelen.
In het begin had ik ook veel problemen (zie terug). Na een door PP leverancier aangedragen oplossing werkt het sinddien.
Ik heb de oplossing destijds naar Kruidvat gestuurd, in de mail gezet dat ze dat een ieder kunnen melden die problemen ondervind, maar kreeg een standaardantwoord terug met notabene m'n eigen advies erin. Kruidvat zou gewoon een ieder adequaat moeten helpen en anders dergelijke produkten niet moeten verkopen.
Met citaat reageren
  #48  
Oud 12 augustus 2004, 10:27
Slaatje
Guest
 
Berichten: n/a
Inderdaad: ondanks alle aanloop moeilijkheden, die zonder meer door PP heel goed worden afgehandeld, ben ik toch zeer tevreden over PP...

Ok, soms wordt je de verkeerde kant opgestuurd, maar vertrouw jij je kaartlezer wel blindelings???

@rie
Met citaat reageren
  #49  
Oud 13 augustus 2004, 14:24
marc123
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Ok, soms wordt je de verkeerde kant opgestuurd, maar vertrouw jij je kaartlezer wel blindelings???
Is dat niet de reden waarom iemand een navigatiesysteem aanschaft?
Dat je:
-zonder problemen,
-zonder te hoeven nadenken waar je nu precies bent,
-zonder van tevoren je topografische kennis op te halen
-(enz..enz..)
gewoon in je auto kunt stappen en zonder omwegen en irritaties op je bestemming aankomt.
Het hele systeempje heeft € 470 gekost, dan hoef je toch niet te moeten zeggen dat je "over het algemeen"tevreden bent? Het is toch duur zat om gewoon HELEMAAL tevreden te zijn?
Met citaat reageren
  #50  
Oud 14 augustus 2004, 20:30
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Een navigatiesysteem is en blijft een hulpmiddel, altijd.
Met citaat reageren
  #51  
Oud 01 september 2004, 12:30
Pofske
Guest
 
Berichten: n/a
Re: perfect passenger werkt bij mij ook slecht

Citaat:
Op 11-08-2004, om 09:35 heeft marc123 dit gezegd in bericht #45
Hallo allemaal, de problemen die in alle bovenstaande berichtjes en voor de duidelijkheid hier onder elkaar vermeld staan zoals:
1.geen gps signaal
2.vanzelf resetten
3.je de verkeerde kant op sturen
4.te laat aangeven waar je naar toe moet
heb ik in de 2 maanden dat ik het programma heb(jaja kruidvat aanbieding) ook allemaal gehad met de perfect(???)passenger. Ik ben net op vakantie geweest naar Luxenburg en heb het hele gebeuren tijdens de vakantie in de ban gedaan. Ik heb er nog maar een woord voor. Het is gewoon een KLOTE systeem dat je keer op keer in de kou laat staan omdat je ergenss rijd zonder GPS signaal, of dat je aan de wegbewijzering kan zien dat je gewoon de verkeerde kant uit gestuurd wordt.

Het enige voordeel van deze kruidvat aanbieding is dat ik nu een palm zire 71 heb waar ik verder zeer tevreden over ben!

Mijn oplossing voor alle problemen is dat ik me nu heel serieus op een "echt" navigatiesysteem geintegreerd in de autoradio ga orienteren. Ik zou echt niemand de PP aanraden.

O ja, iemand geinteresseerd om mijn PP te kopen?
De Zire 71 van Kruidvat kun je eenvoudig updaten waarmee jouw problemen waarschijnlijk zo zijn verholpen.
- Installeer de Palm CD-Rom als dit nog niet is gedaan
- Ga naar de website www.palmone.com/nl/support/zire71
- Onder “Software” tref je “Palm Zire 71 Expansion Card Update”. Klik hierop. (bestand “Zire71SDPatch2.zip” downloaden en installeren)
- Volg de instructies op het scherm
- Download en installeer het bestand “Palm Update v1.3 Dutch (17-06-2004)” van www.perfectpassenger.com (kopje downloads)
- Zet de Palm aan en schuif de Palm open zoals in de fotostand
- Druk de aan/uit-knop in en houd deze vast en druk gelijktijdig met een gebogen paperclip de resetknop op de achterkant in tot het "Palm powered"-logo in beeld verschijnt
- Laat de aan/uit knop los (“erase all data” verschijnt in beeld)en druk met de joystick naar boven om dit te bevestigen
- Palm in de cradle (bureaustandaard), synchroniseren en opstarten met het nieuwe ikoontje Perfect Passenger.

Succes ermee
Met citaat reageren
  #52  
Oud 01 september 2004, 12:35
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: Re: perfect passenger werkt bij mij ook slecht

Citaat:
Op 01-09-2004, om 12:30 heeft Pofske dit gezegd in bericht #51


snip
- Druk de aan/uit-knop in en houd deze vast en druk gelijktijdig met een gebogen paperclip de resetknop op de achterkant in tot het "Palm powered"-logo in beeld verschijnt
- Laat de aan/uit knop los (“erase all data” verschijnt in beeld)en druk met de joystick naar boven om dit te bevestigen
- Palm in de cradle (bureaustandaard), synchroniseren en opstarten met het nieuwe ikoontje Perfect Passenger.

Succes ermee
Goede tip! Let er alleen wel op dat niet alles wat je wist met een harde reset terugkomt met een Hotsync.
Met citaat reageren
  #53  
Oud 01 september 2004, 23:38
marc123
Guest
 
Berichten: n/a
Heel hartelijk bedankt voor jullie meedenken, maar ik heb woord bij daad gevoegd en de Perfect Passenger is afgelopen week via ebay voor een redelijk mooi bedrag verkocht. (ik had trouwens deze update van Palm en PP voor de vakantie al geïnstalleerd.)

Marc
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023