Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juni 2005, 14:35
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Newton ringen

(Ik ben benieuwd welke reacties deze thread tot gevolg zal hebben )

Vandaag heb ik met mijn slechts 3 dagen oude Dell X50v kennis gemaakt met het begrip Newton ringen (olie achtige vlek(ken) onder het scherm die verschijnen bij druk, en wanneer de druk weg is langzaam vervagen). Aanvankelijk schrok ik me kapot omdat ik dacht dat ik (in recordtijd) mijn scherm had gemolt, tot ik me realiseerde dat hij al die tijd gewoon op mijn bureau had gelegen. Na wat speurwerk kwam ik tot de conclusie dat de bijgeleverde case hard op het scherm drukt en daar zogenaamde Newton ringen door komen. Een belletje naar Dell en een nieuwe Axim is onderweg, prima service wat de slogan van het bedrijf eer aan doet.

Nu ben ik eens verder gaan zoeken over dit onderwerp en wat valt me op: waar bij de PPC club nog recente threads gaan over dit onderwerp, zie ik hier enkel jaren oude threads (2001) over dit probleem. Ik kon mij ook niet herinneren ooit iets gelezen te hebben over problemen met rare vlekken. Welke conclusies kan ik trekken? Is dit probleem door Sony/PalmOne getackled? Gebruikt men een ander type scherm?
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023