Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 januari 2006, 11:13
kertivan
Guest
 
Berichten: n/a
9292 Palmwijzer probleem

Ik heb een T3 (PALMOS 5.2.1), en net Palwijzer gekocht en geinstalleerd.
Ik gebruik Zilverscreen wat een mooie schill op het OS is.
Echter Zilverscreen ziet de applicaite 9292 als een document en neit als een applicatie. Als ik Zilverscreen verlaat, gaat het wel. Het is dus geen ramp, maar toch wou ik graag 9292 ook onder Zilverscreen willen gebruiken. Heeft iemand een idee?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 januari 2006, 11:48
Joost van Bruggen Joost van Bruggen is offline
Lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 04 januari 2006
Berichten: 40
Misschien kun je met behulp van Filez het nlovr.pdb bestand renamen in nlovr.prc?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 januari 2006, 12:24
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost van Bruggen
Misschien kun je met behulp van Filez het nlovr.pdb bestand renamen in nlovr.prc?
Dat kan niet. Je kunt pdb- en prc-bestanden ook niet door elkaar halen voor zover ik weet; op je Palm hebben ze in ieder geval geen extensie meer.
Als het met de normale launcher wel werkt, lijkt het me eerder een fout van Silverscreen. Heb je de makers ervan al gemaild?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 januari 2006, 12:31
Joost van Bruggen Joost van Bruggen is offline
Lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 04 januari 2006
Berichten: 40
Op een geheugenkaart heeft het bestand nlovr (dat ik dus uit het interne geheugen heb gekopieerd naar de kaart) de extensie pdb. Als ik het dan rename in nlover.prc en terug kopieer naar het interne geheugen, werkt het programma nog steeds...

Maar ik denk niet dat het het probleem oplost... misschien moet je een attribuut veranderen, zoals launchable (ook weer m.b.v. Filez)?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 januari 2006, 12:49
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost van Bruggen
Op een geheugenkaart heeft het bestand nlovr (dat ik dus uit het interne geheugen heb gekopieerd naar de kaart) de extensie pdb. Als ik het dan rename in nlover.prc en terug kopieer naar het interne geheugen, werkt het programma nog steeds...

Maar ik denk niet dat het het probleem oplost... misschien moet je een attribuut veranderen, zoals launchable (ook weer m.b.v. Filez)?
Op een kaartje inderdaad wel, maar ik ga ervanuit dat het in het RAM staat. Anders zou de normale launcher er niks mee kunnen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 januari 2006, 13:22
kertivan
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Dat kan niet. Je kunt pdb- en prc-bestanden ook niet door elkaar halen voor zover ik weet; op je Palm hebben ze in ieder geval geen extensie meer.
Als het met de normale launcher wel werkt, lijkt het me eerder een fout van Silverscreen. Heb je de makers ervan al gemaild?
OK. Ik ga verder bij ZilverScreen zoeken. Bedankt.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 29 januari 2006, 20:56
pivete_menno pivete_menno is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 januari 2006
Berichten: 128
ik snap niet dat ze die software niet gratis geven voor abbo houders ofzo, mijn god die info staat toch op op inet, gelikkig is via de google pda portal de 9292 site nu wel heel gemakkelijk te gebruiken op een TX
Met citaat reageren
  #8  
Oud 29 januari 2006, 21:13
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pivete_menno
ik snap niet dat ze die software niet gratis geven voor abbo houders ofzo, mijn god die info staat toch op op inet, gelikkig is via de google pda portal de 9292 site nu wel heel gemakkelijk te gebruiken op een TX
De 9292ov site is niet zo pda-gebruiksvriendelijk, en met GPRS bijna onbruikbaar.
Palmwijzer is een applicatie die onderhoud nodig heeft (er zijn geregeld aanpassingen in de dienstregeling). In tegenstelling tot 9292ov.nl (en ns.nl) wordt die informatie gebruikt door slechts een klein deel van de reizigers. De applicatie is dan ook niet door de NS zelf ontwikkeld, maar door T2 Creative intelligence. Wanneer die er te weinig aan verdienen, zullen ze waarschijnlijk snel stoppen met het uitbrengen van Palmwijzer.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023