Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 februari 2002, 15:51
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
6310, m500, en direct mail ophalen en versturen

zoals al eerder vermeld in een aantal door mij gestartte tread's, schaf ik binnenkort en 6310 en de m500 aan.

ik heb al een aantal malen in de zoekfunctie gezocht maar ik kom er niet helemaal uit. ik wil namelijk als ik straks beide devices heb, direct mail kunnen ophalen van een Dolfijnadres, een Vizzavi-adres (WAP-provider Vodafone) en van een adres dat ik hier op het werk heb. Is dit iets dat ik naa aanschaf direct moet instellen? Is het programma hiervoor erbij geleverd? of moet ik speciale progjes binnenhalen om dit fatsoenlijk te kunnen doen? ik moet er dan wel even bij vermelden dat ik zelden of nooit attachments heb.

kan iemand mijn helpen?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 februari 2002, 09:29
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Voor informatie over instellen van dit soort applicaties, kan je kijken op de "tips pagina" van Palmclub. Daar vind je ook een programma overzicht van mailprogramma's. Tevens kan je kijken in de Top 10 van mailprogramma's. Waarschijnlijk kan je in een van de andere draden over e-mail ook tips en links vinden.

Naast een mailprogramma heb je ook nog een phonedriver nodig. Deze kan je vinden op de Palmsite.

Zelf gebruik ik Eudora om twee e-mail accounts te bekijken. Dat werkt prima en het programma is nog gratis ook. Je kan ook het bij je Palm meegeleverde Multimail Pro gebruiken.

Succes,
Jeroen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023