Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 november 2001, 22:57
ewinckers
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Palm Vx zite helemaal vast, beste reset-mogelijkheid?

Mijn Palm Vx geeft al langere tijd Fatal Alerts (MamoyMgr.c,Line:4390, Invalid Handle). Waarschijnlijk komt dit door een 'verkeerde' versie van Datebk 4.
Gewoonlijk helpt een pin-reset.

Vanavond wilde ik mij Palm synchroniseren (met een ander computer, handheld overwrites desktop) en kwam deze melding midden onder het synchroniseren. Gevolg: Synchronisatie volledig vast, geen reactie meer op Palm.
Diverse herstarts geprobeerd, maar mij Palmpje blijft nu al hangen zodra het Palm-logo is verschenen! Ik kan nu op geen enkele wijze mij Palm meer benaderen. Ik heb een Hard Reset (up/power/pin) geprobeerd, maar ook dit lijkt niet te werken (of het lukt me niet).
Is er een mogelijkheid om TOCH nog te resetten , zonder mij data (en eventuele Applicaties) kwijt te raken?
Als ik alles van mij desktop terug wil zetten (via de bachup-directory), welke handelingen moet ik dan uitvoeren?

Graag hulp, ik mis mijn Palm nu al!

Eduard
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 november 2001, 23:10
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Als je PalmDesktop/HotSync versie 4 of hoger hebt, zal bij de eerst volgende succesvolle sync alle data van de laatste successvolle sync automatisch weer terug gezet worden (dit kan een paar minuten tot een half uur duren).

Als je Datebk verdenkt zou ik de Datebk files uit het Backup directory verijderen voordat je weer gaat synchroniseren.

Kijk voor alle reset mogelijkheden op http://palmclub.nl/tips/reset.shtml

Succes ermee...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 november 2001, 23:24
ewinckers
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Fjodor,

Dus ik krijg zo alles weer terug zoals het was?

Ik heb nu Palm Hotsync Manager versie 3.1.0 geinstalleerd en zojuist versie 3.2 gedownload. Is er dan ook al een versie 4?
Ik werk in combinatie met Outlook (geen Express!), levert dit nog problemen op?

Eduard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023