Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 april 2006, 21:50
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
[Software] Nieuwe drivers voor ThinkOutside Bluetooth Keyboard

Na lang aandringen van de community zijn er eindelijk nieuwe drivers voor het ThinkOutside Bluetooth Keyboard beschikbaar. Deze drivers verhelpen in ieder geval de twee ergste problemen: de hoofdletter-bug en de reconnect-bug.
Bezitters van het toetsenbord klaagden al tijden over een hoofdletter-probleem, waarbij de Shift-toets leek te hangen en je ZUlke TEksten kreeg. Daarnaast bleken gebruikers last te hebben van een akelige reconnect-bug, waarbij je Palm crashtte of geen verbinding maakte na het aan- en uitzetten van je Palm.

De opgeloste bugs zijn in deze drivers te downloaden van deze pagina.
Het gebruikersforum bij ThinkOutside met de beschrijving van de bugs is via deze link te bekijken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg keyb.jpg‎ (5,5 KB, 23x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 21 april 2006 om 22:56.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 april 2006, 12:36
gvanderl
Guest
 
Berichten: n/a
Kennelijk zijn er hiermee ook nieuwe drivers voor het infrarood toetsenbord, versie 4.0. Mogelijk worden de gesignaleerde bugs met de oude drivers hiermee ook verholpen. zie b.v. hier http://www.palmclub.nl/forums/showth...152#post154152
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 april 2006, 07:48
Leo's schermafbeelding
Leo Leo is offline
da Vinci
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Zetten
Berichten: 85
Citaat:
Kennelijk zijn er hiermee ook nieuwe drivers voor het infrarood toetsenbord, versie 4.0. Mogelijk worden de gesignaleerde bugs met de oude drivers hiermee ook verholpen.
Meteen de driver gedownload en geinstalleerd. Ik spreek hier expres van enkelvoud, omdat ik niet meer dan een (1) nieuwe driver kon vinden. Deze ondersteunt inderdaad ook het infrarood toetsenbord, net als de vorige versie van de driver. Maar helaas, uitzetten van het vinkje op de bluetooth pagina van de instellingen heeft geen zin, het staat steeds weer aan, en het vinkje voor het infrarood toetsenbord verdwijnt net zo vaak als bij de vorige driver. Het blijven "hangen" van de Shift toets komt inderdaad niet voor, maar daar had ik toch al nooit last van. De driver is wel enkele malen zo groot geworden, als ik mij de omvang van de oude driver nog goed herinner.
Conclusie: voor zover ik het kan bekijken is er voor het infraroodtoetsenbord niets verbeterd, behalve het geheugenbeslag.
__________________
Leo
--------------
to palm or not to palm, that is the difference
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 april 2006, 23:52
kokosnoot
Guest
 
Berichten: n/a
Driver

Hoi,
ik heb het toetsenbord gekocht en dus meteen de driver gedownload, maar ik heb toch die caps-bug. Ik heb de driver gedownload op pc, en met hotsync naar de palm. (En gezocht op het gebruikersforum, maar daar kwam ik niet verder). Moet ik nog iets doen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023