Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: welke vind jij het leukst?
Bike or die 2 20,00%
Microquad 2 20,00%
Warfare Inc 6 60,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 oktober 2005, 13:33
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
3 geweldige games

Als scholier gebruik ik mijn tungsten t|3 natuurlijk voor al mijn schoolwerk,
maar ik vind het ook leuk om er flink op te gamen.
Daarom heb ik hier mijn 3 favoriete games gepost,
probeer ze alle drie eens welke vind jij het leukst?

op alfabetische volgorde:

Bike or die

http://bike.toyspring.com/



Bike or die is een leuk fietsspel waarbij je een flink aantal uitdagende leveltjes heb. Op internet zijn er dan nog eens honderden extra leveltjes te downloaden. Ook erg leuk is het zelf maken van leveltjes. [font=&quot]De volledige game kost 5 euro. [/font]

[download demo]

microquad

http://www.viex.org/index.php?page=microquad



Microquad is een leuk 3d race spel dat wel wat weg heeft van wacky wheels het oeroude spel voor op de pc en mario kart het minder oeroude spel voor op de gba. Het spel zelf heb je op zich vrij snel uitgespeelt, Het leukste van dit spel is de multiplayer mode. Helaas moet daarvoor tenminste een iemand het spel kopen. Ik had die 15 euro er wel voor over en ontdekte hoe leuk het is om met meerdere mensen dit spelletje te spelen.

[download demo]

Warfare Inc.

http://www.warfareincorporated.com/



Last but not least heb ik Warfare inc genomineerd. Warfare is als het ware de red alert voor de pda. Als je van tactiek spellen houd zal je waarschijnlijk hier op stemmen. Je kan bij dit spel in de story mode spelen. Daar ben je een officier van acme en moet je het opnemen tegen de concurrent omni. Ook kan je losse challenge missions doen of over bluetooth muliplayer games spelen. Je kan bij warfare net zoals mij bike ordie levels downloaden, ook kan je een level editor voor op de pc downloaden. De editor is helaas niet zo gebruik vriendelijk. Met een prijskaartje van 30 dollar is warfare wel het duurst van de 3.


[download demo]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 oktober 2005, 13:43
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Leuk overzicht! Bike or Die! heb ik nooit erg veel gespeeld. De laatste 2 heb ik wel allebei uitgespeeld, maar warfare inc vond ik daarna nog het leukst om te spelen. Helaas ken ik niemand met een Palm met BT, zodat ik nooit aan multiplayeren toe ben gekomen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 oktober 2005, 15:09
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Helaas ken ik niemand met een Palm met BT, zodat ik nooit aan multiplayeren toe ben gekomen.
Dan bedoel je zeker in je directe omgeving, Bram? Bij een eventuele volgende borrel of anderssoortige meeting zal ik zeker WI meenemen als je eens wilt multiplayen!

Ik vond Warfare Inc. ook de leukste van deze drie, momenteel speel ik Ultimate Bowling Fighter veel (zie handtekening) en van Legacy hier te vinden.. heb ik alle levels ook al eens uitgespeeld. Het wachten voor mij is op "Edge"! Zie hier...

Laatst gewijzigd door Bram; 09 april 2018 om 14:07.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 oktober 2005, 18:49
Guusv's schermafbeelding
Guusv Guusv is offline
Senior lid
Voornaam: Guus
Model: Sony Clie PEG-UX50
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Locatie: Best
Berichten: 79
van je lijstje vind ik warfare inc het best. maar van alle games vind ik snails het leukst.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 oktober 2005, 18:54
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
Mij lijkt edge idd ook een erg leuk spel. Eindelijk een palm rpg diablo style game ^_^

Ik heb er idd ook aan gedacht om snails en gts racing er in te zetten, maar bij welk aantal leg je dan de grens? misschien voor een volgende poll
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 oktober 2005, 19:16
Paco's schermafbeelding
Paco Paco is offline
Forumbikkel
Voornaam: Co
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mierlo-Hout
Berichten: 241
Warfare is absoluut mijn topper. "Vroeger" speelde ik Dune op de computer en ben daar lange tijd helemaal verslaafd aan geweest! Dit spel lijkt hier bijna een kloon van, vandaar mijn absolute favoriet van de drie.
__________________
Met vriendelijke groet,

Co


| Mijn Treo fotosite | Mijn Treo website |
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 oktober 2005, 11:52
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Bike or Die is mijn absolute favoriet! De andere twee zijn ook echt top spellen maar de verslavingsfactor bij Bike or Die is zo hoog! Ik kan er soms in de klas echt niet vanaf blijven en ik ben ook zeker niet de enige. In mijn groep hebben nu 4 mensen een palm waaronder ikzelf dus multiplayer gaat altijd en is super gaaf bij de andere spellen!
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023