Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 februari 2008, 20:02
Marlies
Guest
 
Berichten: n/a
Internetverbinding Palm TX

Mijn Palm Tx maakt probleemloos verbinding met de router (Linksys), maar geeft vervolgens de foutmelding dat de gevraagde pagina niet kan wrden gevonden. Kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen? De Palm werkt namelijk wel met een Belkin router met dezelfde provider.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 februari 2008, 20:24
Marlies
Guest
 
Berichten: n/a
Kan thuis niet op draadloze verbinding



Hey iedereen,

Ik heb een TX en maak gebruik van draadloze internet connectiviteit. Nu wil ik met mijn PDA hierin aanloggen, maar dit gaat mis. Hieronder zet ik de verschillende stappen. Bij sommige andere verbindingen heb ik geen enkel probleem.

Dit is wat ik (verkeerd) doe:

1- Ik seleteer de WiFi verbinding
2- Ik connect me hiermee -Alles gaat nog perfect-
3- Ik ga naar Web
4- Ik verbind met een willekeurige website
5- Links bovenaan komt er 'X Sending...' te staan
6- En na een tijdje laden krijg ik de volgende foutmelding:

"The page you requested cannot be displayed. The web site you are trying to access may be temporarily unavailable or the url you entered cannot be resolved. Please check that yout correctly entered the URL or try again later."

Dit komt tevoorschijn bij eender welke site ik open. Wat kan het probleem hiervan zijn. Want ik vind het belangrijk dat ik ook met men PDA thuis kan internetten.

Vriendelijke groeten,

Marlies.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 februari 2008, 21:07
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Wat voor resultaat krijg je wanneer je ipv de naam van de site direct het ip-adres invult:
bijv 62.69.179.230

Wanneer je nu wel iets ziet heeft het te maken met de DNS instellingen van je router/modem.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 februari 2008, 21:42
Marlies
Guest
 
Berichten: n/a
Beste Rob,

Geweldig bedankt, na het intypen van 62.69.179.230 kreeg ik inderdaad verbinding met Nu.nl. Kun je me ook zeggen welke wijziging ik nu moet aanbrengen in mijn router-instellingen of moet ik hiervoor contact opnemen met Linksys? Bvd.

Met vriendelijke groeten,

Marlies.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 februari 2008, 09:26
Marlies
Guest
 
Berichten: n/a
Beste Rob,

Helaas is het ook nu niet meer mogelijk om met een IP-adres door te starten. Heb je nog een oplossing voor me aub?
Ik kan natuurlijk ook opteren om thuis via de computer op internet te gaan, daar hij elders wel op verschillende plaatsen werkt. Terugsturen van de TX is daarom volgens mij geen optie of denk jij, als expert, hier anders over? Indien men namelijk bij de PDA-shop de Palm uitprobeert met een andere router als Linksys zullen ze misschien geen problemen ondervinden. Bij voorbaat hartelijk dank en een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,

Marlies.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 februari 2008, 20:10
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Je moet niet bij Linksys zijn maar bij je internetprovider. Die kan je de juiste instellingen, waaronder de DNS-server, geven.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 februari 2008, 20:27
Marlies
Guest
 
Berichten: n/a
Dit is inderdaad de oplossing geweest, hartelijk dank voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Marlies.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 februari 2008, 20:56
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Een overzicht van de DNS'sen van de verschillende providers vind je op WeetHet - ADSL - DNS Nummers providers .
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023