Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 februari 2009, 14:53
2man 2man is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 11 februari 2009
Berichten: 2
Lifedrive Indicator LED

IK gebruik al jaren met plezier mijn LifeDrive. Echter onlangs toen ik de LD uit mijn cradle haalde brandde het rode LED lampje terwijl de LD uit was. En als ik de LD aan doe dan gaat het rode LEDje uit. Ik weet zeker dat dit niet zo was. Nu zit ik de hele dag met een brandend rood lampje terwijl de LD uit is!! Wie kan mij aangeven wat er aan de hand is en wat ik kan doen. IK heb alle mogelijke rests al gedaan en kan niets in topics over dit fenomeen vinden. MIjn dank is groot voor enige hulp!

2man
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2009, 00:49
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het led'je gaat ook direct na een hard reset niet uit? Met een hard reset worden alle door jou ingevoerde gegevens op je palm gewist en wordt je palm teruggebracht naar de fabriekstoestand. Mocht je toch nog geen hard reset uitgevoerd hebben: betracht hierbij de nodige voorzichtigheid en zorg ervoor dat je je backupgegevens veilig stelt. Zie voor meer informatie hierover de grote schoonmaak (klikbare link).
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 februari 2009, 21:28
2man 2man is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 11 februari 2009
Berichten: 2
Ja , ik heb ook al een harde reset gedaan, inlcusief een harde reset in de houder, niets helpt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023