Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 november 2002, 11:58
amphora
Guest
 
Berichten: n/a
Kabel voor Sony Clie T625C en Siemens S45

Ik zit regelmatig via Infrarood met mijn Sony Clie T625C en m'n Siemens S45 mobiele telefoon te GPRS-en (mail, surf, etc)
Op zich werkt het prima dat IR maar vooral als je wat langer bezig bent is het onhandig... Ik zou bijvoorbeeld voor een dure bluetooth oplossing kunnen kiezen maar wat veel eenvoudiger (en veel goedkoper) zou zijn is een simpel kabel.... Weet iemand waar ik die zou kunnen krijgen? Of een schema hoe ik die zelf zou kunnen maken.. Ik heb al een kabel van siemens om em aan te sluiten op een com poort om de pc, dus misschien zijn we wel kabels voor de clie om een seriele poort te maken ofzo...

Wie heeft de gouden tip?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 november 2002, 12:07
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Je kunt een dergelijke kabel wel zelf maken. Een schema zou ik zo niet weten. Op cliesource staan de pin-outs van de Clie T connector en je kunt vast ergens ook de pin-outs vinden van de Siemens connector.

Je kunt er ook eentje kant en klaar kopen bij PC-Mobile (even naar onderen bladeren, code is PST4S)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 november 2002, 12:42
amphora
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt

Bedankt voor je snelle reactie.
Heb gelijk maar die kabel besteld. En ook een USB sync/charge kabel.. Ook wel handig.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 november 2002, 13:25
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ja, die had ik ook besteld (en een RS232 GPS kabel) Ik ben benieuwd hoe snel je het binnen hebt. Bij mij duurde het een dag of twee.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023