Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 juli 2006, 10:00
bnietvelt
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb enkele maanden een Tungsten T5 in mijn bezit. Daarvoor had ik een Vx waarvan ik heel tevreden was. Op 6 jaar niet één keer vastgelopen. De nieuwe Tungsten T5 is al 3 keer binnengeweest voor herstel bij de PDAshop en ik heb ook al een nieuwe T5 gehad. Dus van de service van de PDAshop geen klagen. Spijtig genoeg blijven dezelfde problemen zich steeds voordoen. Vastlopen, bij gebruik van TomTom 5, als hij moet herbereken, ook vastlopen en de spraak wegvallen. (de PDAshop heeft zelf de juiste versie van TT5 erop gezet) Mijn geduld is nu op en ik mag van de PDAshop een ander toestel kiezen. Maar welk toestel? Wanneer brengt Palm een volwaardige opvolger uit. Het laatste nieuw toestel is TX, maar deze heeft minder geheugen en een lagere processor dan de T5! Volgen wie volgen kan? Of gaat Palm ermee stoppen? Kan iemand mij zeggen wanneer Palm met een nieuw toestel uitkomt? Of moet ik overschakelen naar een Windows toestel?
Ik ben (was) een fervente Palm gebruiker


Laatst gewijzigd door jean-paul; 11 juli 2006 om 10:18.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2006, 11:28
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik denk dat de T|X in de praktijk echt niet zoveel langzamer zal blijken te zijn. Het voordeel is dat de batterij van de T|X waarschijnlijk langer meegaat. Dat ding is ook wat betrouwbaarder dan de T5, die ook niet echt lang te krijgen is geweest.

Of je het geheugen nodig hebt kan je natuurlijk zelf bepalen, maar het verschil is volgens mij 128 t.o.v. 256 MB en een SD-kaartje van 1Gb kost tegenwoordig ook maar een paar tientjes, dus dat verschil is niet onoverkomelijk denk ik.

Dus als Palm in principe wel bevalt zou ik persoonlijk voor de T|X gaan, maar goed, zoek eens wat reviews op internet. Ik denk dat de vergelijking met de T5 vaak gemaakt zal worden, zodat je voor jezelf een keuze kan maken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023