Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #161  
Oud 07 juni 2004, 21:20
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Poeh, als ik jou was zou ik vragen om een nieuw exemplaar. Want het zou gewoon goed moeten werken, net als de andere knoppen. Het zou zonde zijn als de knop het straks definitief begeeft.
Met citaat reageren
  #162  
Oud 08 juni 2004, 01:27
Soulflame
Guest
 
Berichten: n/a
Bij mijn T|E is het zo dat de middelste 2 hardbuttons (contacts & to-dolist harbuttons) iets dieper in de T|E zitten dan de andere 2. Het is nauwelijks merkbaar, het gaat echt om micrometers ofzo.. maar je voelt het wel als je met je duim over de buttons gaat. Ze werken net zo goed als de andere twee bij mij. Ik denk dat dit hoort omdat het gewoon functioneert.
Ik weet niet of ze bij jou dus ook gewoon iets dieper liggen, of dat er iets meer aan de hand is.
Met citaat reageren
  #163  
Oud 08 juni 2004, 12:40
sanne
Guest
 
Berichten: n/a
Contact met PDAshop

Het klopt dat de middelste 2 knoppen iets dieper liggen dan de ander maar de contact knop werkt niet goed. Je moet hem harder induwen dan dan de todo knop. Ik heb contact opgenomen met PDAshop.nl, dus dat komt wel weer in orde.
Met citaat reageren
  #164  
Oud 26 juli 2004, 21:57
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Oef, mijn eerste reaktie op het forum, maar eens moet de eerste keer zijn, dus daar gaan we.

Sinds een week of 2 een Tungsten E in huis. De oude Vx voldeed niet meer in deze tijd van kleur en geluid. Lang gekeken en getwijfeld, uiteindelijk is het dus de E geworden en niet de T3: prijsverschil te groot, hoeveel doe ik nu eigenlijk met Bluetooth (Nokia 6310i), batterij T3 minder. En wat een heerlijk ding is het! Haast net zo klein en plat als de Vx, en een massa geheugen. Ben nog steeds aan het spelen, maar het moment komt dat er nog maar een Palm in mijn zak/koffertje zit. Wel snel een screen protector en alu hard case gekocht (Brando, ivm de gunstige verhalen op deze forums) en ook daar erg enthousiast over. Protector is 1000x beter dan het velletje dat bij de E zat, en is superglad, niet spiegelend maar heeft totaal niet de vertekening die het bijgeleverde exemplaar had. Case is goed, maar wel erg scherp op een aantal randjes (alle belangrijke plekken als stylus-sleuf, aan/uit knop, mini-usb etc zijn met gesloten case bereikbaar), dus dat wordt wat bijvijlen/schuren. Verder niets dan lof, ook voor Brando die de spullen in 6 dagen in mijn bus had.

Nu nog de moed hebben voor de finale hotsync...
Met citaat reageren
  #165  
Oud 26 juli 2004, 23:59
sanne
Guest
 
Berichten: n/a
Altijd mooi :P
Welke alu case heb je precies gekocht?
Je kunt tevens in je profiel aangeven dat je modern bent met een T |e
De mijne is na opsturen keurig vervangen door pdashop (vervolge op een bericht hierboven) ik kreeg zelfs een nieuwe brando SP !
Ben nu erg tevreden!!! nou nog een sd card :P
Met citaat reageren
  #166  
Oud 28 juli 2004, 11:26
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Deze: http://shop.brando.com.hk/tungstenemetalcase.php

Heb er nog geen foto van, anders zou ik die posten, maar de pics op de Brando website zijn duidelijk genoeg. 'Kleur' is nagenoeg hetzelfde als de Palm zelf, maar niet glimmend... ik geloof dat de juiste term 'gemoffeld' is. Op een auto zou zo'n laklaag metallic heten.

Om de oude Vx zit een leren hoes, van Palm zelf. Is jarenlang voldoende geweest, maar ik wilde wel eens een hardcase.

SD zal er ook nog wel eens komen... heb al een hele kleine mp3-speler met 256MB dus voor de mp3tjes hoef ik het nog niet te doen.

Laatst gewijzigd door Pasulu; 28 juli 2004 om 12:52.
Met citaat reageren
  #167  
Oud 30 december 2004, 20:26
ck1
Guest
 
Berichten: n/a
Processor

Hoi,

kan iemand mij iets vertellen over de processor (snelheid etc.) van de T|E. Ik kan daar niet over vinden of lees ik er over heen?

mvg
Met citaat reageren
  #168  
Oud 30 december 2004, 20:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Re: Processor

Citaat:
Op 30-12-2004, om 20:26 heeft ck1 dit gezegd in bericht #167
kan iemand mij iets vertellen over de processor (snelheid etc.) van de T|E.
Zie bijvoorbeeld onderaan het review.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #169  
Oud 30 december 2004, 20:29
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Zoek, en gij zult vinden:

Processor. The Tungsten E is powered by a 126MHz Texas Instruments OMAP311 ARM processor. While not the fastest processor out there, it's definitely no slouch either, and we didn't notice any delays in accessing information.
__________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023