Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 april 2005, 21:44
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Wat te doen NX73V en/of TH55?

Ik heb pas een CLIE NX73V, en ik kan nu een TH55 kopen voor een aangename prijs.
Echter dit is een Amerikaans model dus zonder BT. BT toevoegen is een beetje moeilijk omdat je dan je MS slot kwijt bent, en een CF/SD(IO) slot heeft de TH55 niet. De NX73V heeft dit allemaal wel plus nog een keyboardje, maaar minder geheugen. De TH55 wel weer meer geheugen 32MB, en wifi ingebouwd. In m'n NX73V kan ik een wifi stick toevoegen (a $50) Programma's kunnen op CF geplaatst worden om werkgeheugen te sparen.

Kortom. Veel voordelen voor 175 euro (TH55) zie ik nog niet.

AYE
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2005, 05:11
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Het voordeel is de compactheid, en de batterijlevensduur. Een TH55 is niet groter dan een Tungsten|E, en gaat 2-3x langer mee op een batterijlading dan een NX73v. De NX73v stop je niet echt in je broekzak. De TH55 is prima eenhandig te bedienen, en zelfs zonder het klepje open te klappen kom je overal bij. Voor de NX73v is echt twee handig nodig.

Hangt dus ook ervan af hoe erg je BT nodig hebt.

Heb ze beide gehad.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2005, 08:55
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Het voordeel is de compactheid, en de batterijlevensduur. Een TH55 is niet groter dan een Tungsten|E, en gaat 2-3x langer mee op een batterijlading dan een NX73v. De NX73v stop je niet echt in je broekzak. De TH55 is prima eenhandig te bedienen, en zelfs zonder het klepje open te klappen kom je overal bij. Voor de NX73v is echt twee handig nodig.

Hangt dus ook ervan af hoe erg je BT nodig hebt.

Heb ze beide gehad.
Ik heb niet direct BT nodig, nog niet. Het is echter wel handig om te hebben. Wil je het later toevoegen heb je een probleem.
Ik ken hem zelf verder niet. Ik weet dus niet hoe groot of hoe klein hij is. De NX73V is niet echt klein te noemen. Ik ga er eens over nadenken, alweer. Prijs lijkt mij OK.

AYE.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 mei 2005, 13:24
buisman
Guest
 
Berichten: n/a
Ik zou pas ergens mee beginnen, als je het echt nodig hebt. Bluetooth 2.0 staat voor de deur en heeft vele voordelen (meer dan één device pairen en snelheid). Zo lang mogelijk doen met je huidige hardware, tot je echt niet meer zonder kunt (of je de loterij wint) is mijn advies.

Alhoewel...
Ik ben nu zelf ook voor een TH55 aan het snuffelen, om mijn Treo 180g mee te vervangen...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 mei 2005, 12:36
tristan tristan is offline
Lid
Voornaam: Tristan
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Delft
Berichten: 19
tiIk heb net mijn NX73v de deur uitgedaan om een TH55 te kopen is wel echt een aanrader vooral idd omdat hij gewoon veel compacter is, en standaar WiFi heeft natuurlijk zodat je niet heel de tijd tegen zo'n lelijke CF kaart aan zit te kijken. Ik verkoop trouwens....

Modbreak:
Artikelen aanbieden kan in het daarvoor bestemde forum
Reageren op de modbreak: Graag hier melden


Laatst gewijzigd door Bram; 18 mei 2005 om 12:59.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023