Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 augustus 2006, 19:32
Pinkysnot
Guest
 
Berichten: n/a
Help Me!!

Hoi allemaal! Het is eindelijk zover, ik heb mijn eerste palm! Ik zit alleen met een paar grote vragen...

Hoe moet ik software installeren m.b.v. synchronisatie op de palm TX? Ik ben al gesynchroniseerd. Ik snap de software voor de desktop niet helemaal...

en hoe kan ik mijn SD-kaart vinden met de palm? Dus de files erop kijken... Ik heb overal gezocht maar ik zag alleen het type SD-kaart met applications.

Alvast bedankt!

Pinky
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 augustus 2006, 19:43
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ha Pinky!

Gefeliciteerd met de aankoop van je Palm!

Als je redelijk goed in Engels bent, kun je de handleiding van je Palm doornemen die in .pdf formaat op de CD staat. Ben je vertrouwder met Nederlands, ga dan naar de Palmclub FAQ toe: daar worden je twee vragen helemaal exact beantwoord!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 augustus 2006, 19:48
Pinkysnot
Guest
 
Berichten: n/a
probleem 1 opgelost
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 augustus 2006, 20:49
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
En gebruik s.v.p. de volgende keer een iets meer omschrijvende titel voor je problemen. Als heel het forum vol zou staan met 'Help Me!' problemen zou niemand meer iets kunnen vinden.

P.S. Zou je die (irritante) autoreply's op berichtjes naar je e-mailadres willen uitzetten voor het adres webmaster [at] palmclub [punt] nl of in je voorkeuren willen aangeven dat je geen e-mailabonnementen wilt ontvangen? Het is voor ons nogal irritant als we dagelijks 20-25 van die autoreplies te verwerken krijgen.

Laatst gewijzigd door jean-paul; 22 augustus 2006 om 20:55.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023